اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در خانه ‌ملت:

لازمه حماسه سیاسی، اتحاد مردم و مسئولان است

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، لازمه حماسه سیاسی را اتحاد و همدلی مردم و مسئولان دانست.

لازمه حماسه سیاسی، اتحاد مردم و مسئولان است

علی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: بینش، بصیرت و آگاهی مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 92، با توجه به شرایط و وضعیت موجود همه مردم و مسئولان را بر تبعیت و برنامه‌ریزی بر این‌اساس ترغیب می‌کند.

جلیلیان تصریح کرد: نامگذاری سال به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی دستور کار تمامی قوا به‌ خصوص مجلس شورای اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر، گفت: در خرداد ماه سال 92 انتخابات پر شور و با نشاطی خواهیم داشت و ملت ایران یک حماسه به تمام معنا خلق خواهند کرد.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ملت شریف ایران به کوری چشم دشمنان با خلق حماسه‌ای دیگر و با مشارکت حداکثری، یک انتخابات بسیار خوب و قانونی را رقم خواهند زد.

جلیلیان با اشاره به حماسه اقتصادی که باید در سال جدید رقم بخورد، گفت: در سال گذشته گرانی، تورم و بیکاری و فشارهای اقتصادی زندگی مردم را در فشار قرار داده بود که باید در سال 92 این بیانات مقام معظم رهبری سرلوحه کارهای مجلس و دیگر قوا قرار بگیرد.

وی افزود: باید در سال حماسه اقتصادی گام‌های بسیاری در راستای حل و رفع مشکلات اقتصادی مردم برداشته شود.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در خانه ‌ملت، لازمه حماسه سیاسی را اتحاد و همدلی مردم و مسئولان دانست و گفت: مردم در طی انتخاباتی که در 34 سال پیروزی انقلاب رخ داده است همواره حضور پرشور و شعوری داشتند.

وی ادامه داد: این مردم تهدید و تحریم اقتصادی، جنگ و دیگر مسایل را تحمل و در طی این 34 سال انقلاب، مشکلات و بحران‌های فراوانی را پشت سر گذاشته‌اند اما همیشه در شرایط بحرانی و به‌خصوص انتخابات به پای کار آمده‌اند و نشان دادند که هیچ تحریم و تهدیدی باعث نخواهد شد که این مردم از آرمان‌ها، خون شهدا و انقلاب دست بکشند.

وی افزود: مسئولان نیز باید اتحاد و همدلی را از مردم یاد بگیرند و یک‌دست و یکپارچه پشت سر مقام معظم رهبری در سالی که به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده است، حماسه‌آفرینی کنند. 

انتهای پیام/2700/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول