اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس عنوان کرد

ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه تحقق حماسه اقتصادی ترویج فرهنگ اقتصادی مقاومتی است، چرا که با اقتصاد مقاومتی می‌توان از گردنه مشکلات به خوبی عبور کرد.

ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند که این نشان دهنده اهمیت مباحث اقتصادی و سیاسی در کشور است.

وی تصریح کرد: انتخاب عناوین سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری اقدامی است که کاملا هدفدار و با برنامه صورت می‌گیرد که اگر مردم و مسئولان تمام تلاش خود را برای تحقق فرمایشات و خواسته‌های مقام معظم رهبری به کار گیرند، شاهد تحولات بزرگی در کشور خواهیم بود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس ادامه داد: امروز کشور سخت‌ترین تحریم‌‌های اقتصادی دشمنان را پشت سر می‌گذارد که راه عبور از این سختی‌ها در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی و تلاش برای خلق حماسه اقتصادی است.

سلیمی همچنین با اشاره به لزوم تلاش برای تحقق حماسه سیاسی بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال سال مهم و سرنوشت سازی برای کشور محسوب می‌شود، حضور پرشور مردم در انتخابات منجر به خلق حماسه سیاسی خواهد شد.

وی افزود: دشمنان از مدت‌ها قبل انتظار کشیده‌اند تا ببینند مردم ایران اسلامی در انتخابات چه خواهند کرد، آنها می‌خواهند بدانند آیا انتخابات منجر به اقتدار هر چه بیشتر نظام خواهد شد یا خیر و اگر امروز می‌بینیم بحث مذاکرات را طولانی می‌کنند به خاطر این است که منتظر برگزاری انتخابات هستند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با تاکید بر اینکه کشور نیازمند حضور پرشور و گسترده مردم در عرصه انتخابات است، ادامه داد: ما علاوه بر اینکه نیازمند حضور گسترده مردم در انتخابات هستیم، نیازمند این هستیم که فضای انتخابات کاملا اخلاقی باشد، چرا که نظام ما نظام اخلاقی است و باید با همه نظام‌های دیگر متفاوت باشد.

سلیمی گفت: در بحث انتخابات باید قانون را رعایت کنیم، همچنین با انتخاب فرد اصلح که وظیفه شرعی هر فرد است، سرنوشت کشور را به دست افراد لایق بسپاریم.

انتهای پیام/87001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول