اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

انتخابات آینده باید صحنه حماسه آفرینی مردم ایران باشد

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: با توجه به اینکه ملت ایران در تمام صحنه‌ها پیشگام و پیشقدم بوده‌اند، باید در این عرصه از انتخابات با حضور حداکثری مایوس شدن دشمنان را به رخ جهانیان بکشانیم.

انتخابات آینده باید صحنه حماسه آفرینی مردم ایران باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت ‌الاسلام سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور باید صحنه حماسه آفرینی مردم ایران باشد.

وی با بیان اینکه انتخابات آینده باید صحنه حماسه آفرینی مردم ایران باشد، افزود: با توجه به اینکه ملت ایران در تمام صحنه‌ها همیشه پیشگام و پیشقدم بوده‌اند، به همین منظور باید در این عرصه از انتخابات با حضور حداکثری مایوس شدن دشمنان را به رخ جهانیان بکشانیم.

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه دشمنان در صدد کم رنگ کردن انتخابات هستند، اظهار داشت: امسال ما انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم، باید در جریان انتخابات با حضور حداکثری خود حماسه آفرین باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مهمترین الزامات تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری انسجام ملی، مشارکت عمومی، استفاده حداکثری از خرد جمعی و مساله ثبات اقتصادی و سیاسی و خودباوری و خوداتکایی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید از طرف مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: باید در این راه جهت تحقق این شعار تلاش جدی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در برهه‌‌ای از زمان نیازمند به همت بودیم، بعد از آن نیازمند کار جهادی و امروز به مرحله‌ای رسیده‌‌ایم که باید حماسه آفرینی کنیم، حماسه کار فوق‌ العاده‌ای است که باید دارای هیجان و تحرک باشد و نشانه قدرتمندی است.

میرعمادی با بیان اینکه این دوراندیشی و نگاه عمیق مقام معظم رهبری جای سپاس و قدردانی دارد، گفت: داشتن یک رهبر آگاه، با تقوا و عادل بزرگترین نعمت برای انسان است و ما خدا را شاکریم که این توفیق نصیب ملت ما شده است.

وی در ادامه به روز جهانی بهداشت و آغاز هفته سلامت در کشور اشاره کرد و افزود: در اسلام از سلامت به عنوان نعمت برتر یاد شده است و پیامبر اعظم (ص) نیز سفارش کرد که پنج چیز را قبل از پنج چیز دیگر غنیمت بشمارید که یکی از آن‌ها نعمت سلامت قبل از بیماری است.

وی با اشاره به اینکه نظام پزشکی در ایران اسلامی رشد بسیار خوبی داشته است، افزود: دستاوردهای ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف علمی بسیار ارزشمند است به طوری که کشورمان در عرصه بهداشت و پزشکی یکی از کشورهای برتر و توانمند دنیا محسوب می‌شود.

نماینده ولی ‌فقیه در لرستان گفت: امام علی (ع) در حدیثی می‌فرمایند نشاط و پویایی جامعه به پنج عامل شامل سلامت عمومی، توانمندی، استفاده از فرصت و فراغت، نیروی جوان و نشاط اجتماعی دارد و ریشه همه این امور در سایه سلامت است.

وی با تاکید بر اینکه باید در جهت ارتقای سلامت در جامعه تلاش کنیم، نظام پزشکی باید ارمغان‌‌آور سلامت باشد نه بیمار پذیر، تصریح کرد: برای ارتقای سلامت باید به آموزش و پیشگیری توجه ویژه شود.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول