اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خضری:

انتخابات ریاست جمهوری مظهر حماسه سیاسی است

امام جمعه خضری با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری مظهر حماسه سیاسی است، گفت: در انتخابات باید همه سلیقه‌ها و جریان‌های سیاسی به نظام جمهوری اسلامی معتقد باشند.

انتخابات ریاست جمهوری مظهر حماسه سیاسی است

حجت‌الاسلام رضا مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با شعار «حماسه سیاسی ـ حماسه اقتصادی» اظهار داشت: جلوه حماسه سیاسی و هدف اصلی نامگذاری سال جاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

حضور پرشور مردم توطئه دشمن را خنثی می‌کند

وی افزود: با توجه به حجم توطئه‌هایی که در چند سال گذشته شاهد افزایش آن بوده و هستیم، حضور پرشور مردم مثل همیشه می‌تواند این تهدیدها را خنثی کند.

امام جمعه خضری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با حماسه سیاسی گفت: انتخابات ریاست جمهوری مظهر حماسه سیاسی است و همچنین در انتخابات آینده باید همه سلیقه‌ها و جریان‌های سیاسی معتقد به نظام جمهوری اسلامی حضور داشته باشند.

مدنی ادامه داد: مردم ایران مانند همیشه امسال هم با حضور پررنگ خود در صحنه انتخابات مشت محکمی را به دهان همه دشمنان و توطئه‌چینان می‌زنند.

حماسه اقتصادی نشان‌ دهنده استمرار حرکت سابق نظام است

وی ابراز داشت: حماسه اقتصادی روندی است که طی شش سال اخیر از سمت مقام معظم رهبری مورد توجه ویژه قرار گرفته و این عمل نشان استمرار حرکت سابق نظام است.

امام جمعه خضری تصریح کرد: حماسه اقتصادی و سیاسی اصلی‌ترین، مهم‌ترین و کلی‌ترین مسئله نظام است و مسئولان باید توجه ویژه داشته باشند.

مدنی عنوان کرد: تعبیر به حماسه تأکید به مسائل اقتصادی کشور است که در سال جاری یک اقدام نمادین را که قابلیت ارائه داشته باشد نشان می‌‌دهد.

تنها عامل ایستادگی مردم در برابر دشمن حضور در انتخابات است

امام جمعه خضری با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: بعد از اتفاق‌هایی که در سال 88 افتاد نظام جمهوری اسلامی هزینه‌های سنگینی را پرداخت کرد که دشمن انتظار حضور پرشور مردم را نداشت و تصور می‌کردند نظام برای همیشه از هم پاشیده شده در صورتی که اینگونه نبود.

این مسئول در ارتباط با تأکید مقام معظم رهبری در ارتباط با شعار امسال اذعان داشت: حماسه سیاسی اشاره به انتخابات دارد و مسئولان باید در راستای انتخابات پرشور تلاش کنند.

وی در پایان متذکر شد: تنها عامل ایستادگی مردم در مقابل همه توطئه‌های دشمن و همچنین تورم‌های موجود حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

انتهای پیام/69015‌‌‌‌‌‌‌‌‌/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول