اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

حضور گسترده مردم در انتخابات مظهر تحقق حماسه سیاسی است

فرماندار دشتستان گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات مظهر تحقق حماسه سیاسی است.

حضور گسترده مردم در انتخابات مظهر تحقق حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه معاونان قدیم و جدید سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان اظهار کرد: توجه به منویات و فرامین رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی اساس کار بنده است و با تمام توان برای تحقق منویات رهبری تلاش خواهم کرد.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: رهبری با نام‌گذاری سال جدید نقشه راه را در اختیار مسئولان گذاشته‌اند و در سال جاری تمامی مدیران اجرایی باید اساس و اصل کار خود را بر تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بنا کنند.

خرمی اضافه کرد: حماسه در حقیقت به‌ معنای حضور قهرمانانه، مقتدرانه، جهادگرانه و جانانه است و عزت و سربلندی ملت را در تمامی صحنه‌ها به ‌دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: این حضور با همت متعالی، افق بلند و متوالی، بر‌نامه‌ریزی دقیق، کار کارشناسی، اصلاح ساختار و حمایت از مسئولان محقق می‌شود و تعالی میهن اسلامی را رقم می‌زند.

این مسئول ادامه داد: توسعه با برنامه‌ریزی و دیدگاه کارشناسی قطعاً نیازمند مشورت و هماهنگی بیشتر بین مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان است؛ تعامل بسیار خوبی از قبل بین مسئولان دشتستان وجود داشته و باید با همت تمامی مسئولان این تعامل بیش از پیش تقویت شود.

فرماندار دشتستان نظم در امور و برنامه‌ها را از اساسی‌ترین محورهای تحقق شعار امسال دانست و تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید همگام با یکدیگر و همراه با مردم برای تحقق شعار امسال تلاش کنند.

خرمی افزود: تمامی مدیران اجرایی باید ساعات اداری را در دستگاه متبوع خویش و صرف خدمتگزاری کنند.

وی افزود: سعه صدر ویژگی اساسی است که مسئولان اجرایی و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان در برخورد با مردم باید در دستور کار خود قرار دهند؛ ممکن است ارباب‌ رجوع‌های ادارات از مشکلات اداری و قوانین آگاهی نداشته باشند لذا مدیران باید در برخوردهای خود به شکلی عمل کنند که عزت و احترام مراجعین حفظ شود.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: از تمامی مسئولان می‌خواهم هر جا لغزشی از فرماندار دیدند به من متذکر شوند؛ فرماندار هماهنگ‌کننده دستگاه‌های اجرایی برای انجام بهتر امور و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مردم است.

خرمی بر تسهیل امور برای مردم تاکید کرد و افزود: بسیاری از ادارات و دستگاه‌های اجرایی توان حضور در مراکز بخش‌ها و انجام خدمات را دارند و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در سال جاری شاهد چنین روندی در شهرستان دشتستان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: اداراتی که امکان حضور در مراکز بخش‌ها و ارائه خدمات به مردم را ندارند به‌ گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در انجام امور تسهیل شود و وقت کمتری از مردم برای انجام کارها و امور اداری‌شان تلف گردد.

فرماندار دشتستان گفت: در سال جاری در زمینه ستاد تسهیلات سفر فعالیت‌ها و خدمات خوبی در این شهرستان شاهد بودیم که از تمامی اعضا و مسئولان ستاد تسهیلات سفر تشکر می‌کنیم.

خرمی ادامه داد: مسئولان و دست‌اندرکاران امر انتخابات نمی‌توانند در هیچ یک از ستاد‌های انتخاباتی و به نفع هیچ گروه و جریان خاصی فعالیت کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد می‌کنیم.

وی تصریح کرد: انتخابات آبروی نظام است و باید تمامی برنامه‌ریزی خود را برای برگزاری انتخابات به مطلوب‌ترین شکل ممکن به‌ کار گیریم و زمینه حضور حداکثری مردم را ایجاد کنیم.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات مظهر تحقق حماسه سیاسی است و ان‌شاءالله در انتخابات خردادماه حضور گسترده مردم را شاهد خواهیم بود.

خرمی گفت: در مدت باقی مانده تا انتخابات کارهای بزرگی در شهرستان انجام می‌شود و امیدواریم این کارها نویدی برای مردم شهرستان باشد.

انتهای پیام/2452/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول