اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

مصدومیت‌های حوادث ترافیکی در بشرویه 5 درصد کاهش داشت

رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه از کاهش پنج درصدی مراجعه مصدومیت‌های حوادث ترافیکی به بیمارستان شفای این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

مصدومیت‌های حوادث ترافیکی در بشرویه 5 درصد کاهش داشت

علی حسینی‌نژادمحبی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی اسامی لیست کشیک مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان اعلام شد.

وی ادامه داد: طبق آمارهای به دست آمده از حوزه درمان، تعداد مراجعان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش و تعداد مراجعه مصدومیت‌های حوادث ترافیکی پنج درصد کاهش داشته است. 

مراجعه 3120 نفر به پزشک اورژانس بیمارستان بشرویه

رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه از مراجعه 3 هزار و 120 نفر به پزشک اورژانس بیمارستان شفا خبر داد و افزود: همچنین در ایام نوروز 12 نفر دچار تصادف شده که 18 نفر به مراکز درمانی شهرستان‌های مجاور اعزام شدند.

حسینی‌نژادمحبی عنوان کرد: واحد بهداشت محیط نیز در راستای کنترل بهداشت مواد غذایی از مراکز تهیه و توزیع 235 مورد بازدید داشته که در این بازرسی‌ها 307 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

وی با اشاره به نمونه‌برداری از چهار مورد از مواد غذایی مشکوک به فساد تصریح کرد: همچنین 71 مورد بازدید از اماکن عمومی و پارک‌ها صورت گرفت و به 10 مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اخطاریه صادر شد. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه یادآور شد: به منظور تایید سلامت آب شرب نیز 365 مورد کلرسنجی از نقاط مختلف شهری، 16 مورد نمونه‌برداری میکروبی و 11 مورد نمونه‌برداری شیمیایی از آب شرب انجام شده است.

انجام 107 ماموریت توسط پایگاه‌های اورژانس 115 شهرستان بشرویه

حسینی‌نژادمحبی به فعال بودن کشیک واحد مبارزه با بیماری‌ها در ایام نوروز اشاره کرد و اذعان داشت: واکسیناسیون 57 مورد، 27 مورد غربالگری تیروئید نوزادان، پنج مورد درمان حیوان گزیدگی، 39 مورد غربالگری تالاسمی در زوجین، آنکالی 24 ساعته برای حیوان گزیدگی و فعال بودن مراکز بهداشتی و درمانی بشرویه برای انجام واکسیناسیون بخشی از فعالیت‌های این واحد در ایام نوروز بوده است.

وی بیان داشت: در بخش فوریت‌های پزشکی نیز تعداد 107 ماموریت توسط پایگاه‌های اورژانس 115 شهرستان بشرویه انجام شده که 19 مورد ماموریت‌های تصادفی و 88 مورد مربوط به ماموریت‌های غیرتصادفی بوده است.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول