اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت عنبرآباد خبر داد

راه‌اندازی 3 کمپ آزمایش رایگان فشارخون در عنبرآباد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد گفت: در هفته سلامت سه کمپ در این شهرستان راه‌اندازی و به شکل رایگان آزمایش فشار خون از مردم گرفته می‌شود.

راه‌اندازی 3 کمپ آزمایش رایگان فشارخون در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد ارسلان اسکندری ظهر امروز در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار داشت: سرمنشأ بسیاری از بیماری‌ها، عارضه «فشارخون» است، به همین دلیل از 18 فروردین تا 24 فروردین به نام هفته سلامت با موضوع «فشارخون» نامگذاری شده است.

وی با بیان این که بیماری فشارخون به راحتی و با داشتن، دانش و اطلاعات لازم قابل پیشگیری است، ادامه داد: باید آگاهی‌های جامعه در رابطه با این بیماری افزایش یابد و مردم بتوانند با پیشگیری از ابتلا به بیماری فشارخون از ابتلا به بسیاری از بیماری‌های خطرساز دیگر در امان باشند.

اسکندری تصریح کرد: خودداری از مصرف بیش از اندازه نمک، داشتن تحرک لازم و دوری از استرس از جمله مهمترین اقدامات برای پیشگیری از ابتلا به بیماری فشارخون هستند.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های هفته سلامت که در سال جاری با موضوع «فشارخون» برگزار می‌شود، امیدواریم این بیماری در سطح شهرستان عنبرآباد کاهش یابد.

اسکندری خاطر نشان کرد: تمام دست‌اندرکاران حوزه سلامت از بهورز روستاها تا مراکز درمانی در تلاش هستند که مردم سالم و سلامت باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عنبرآباد گفت: امیدواریم با این اقدامات و با کمک دست‌اندرکاران نظام سلامت و همکاری‌های بین‌ بخشی مردمی شاداب، با نشاط، سرزنده و تندرست در شهرستان داشته باشیم.

وی بیان کرد: در هفته سلامت سه کمپ در شهرستان عنبرآباد راه‌اندازی و به شکل رایگان آزمایش فشار خون از مردم گرفته می‌شود.

انتهای پیام/80005/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول