اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه خبر داد

فعالیت 5 متخصص جدید در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه از فعالیت پنج متخصص جدید در بیمارستان شفای این شهرستان خبر داد.

فعالیت 5 متخصص جدید در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علی حسینی‌نژاد محبی صبح امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی بشرویه اظهار کرد: هفته بسیج اطلاع‌رسانی تغذیه از 9 تا 15 دی‌ماه آغاز شده که شعار امسال ترویج فرهنگ استفاده از مواد غذایی سنتی و بومی به جای مصرف فست‌فودها و غذاهای آماده است.

وی ادامه داد: در این هفته جشنواره غذاهای سنتی و بومی در روستای رقه با هدف ترویج الگوی صحیح تغذیه سالم، ترویج غذاهای سنتی و بازگشت به فرهنگ اصیل ایرانی در طبخ غذاهای سالم و جایگزینی آن به جای فست‌فودها و غذاهای ناسالم برپا شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه با بیان اینکه چارت سازمانی بیمارستان این شهرستان در حال تصویب است، تصریح کرد: واگذاری ساختمان 32 تختخوابی بیمارستان بشرویه در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار است و در مرحله اول با اعتبار یک میلیارد تومان عملیات اسکلت‌بندی و سقف انجام می‌شود.

حسینی‌نژاد محبی از فعالیت پنج متخصص جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: مشکل عدم پزشک در بخش ارسک حل شده و دو پزشک به صورت هر 15 روز یکبار خدمات پزشکی را ارائه می‌دهند.

وی افزود: دستگاه سونوگرافی به مبلغ 40 میلیون تومان خریداری شده که به دلیل عدم وجود پزشک متخصص طی چند ماه گذشته در شهرستان، سونوگرافی انجام نشده و مردم مجبور به طی مسافت 100 کیلومتری تا شهرستان فردوس هستند. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان بشرویه در ارتباط با واکسیناسیون فلج اطفال یادآور شد: این طرح هرساله در دو نوبت انجام شده که در این شهرستان توسط تیم‌های سیار در روستاهای هنویه و چاه‌علی از توابع بخش مرکزی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/69006/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول