اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم:

683 نفر در نوروز به پایگاه سلامت ساحلی دیلم مراجعه کردند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: در ایام نوروز امسال 683 نفر به پایگاه سلامت نوروزی مستقر در ساحل دیلم مراجعه کردند.

683 نفر در نوروز به پایگاه سلامت ساحلی دیلم مراجعه کردند

عبدالحسین ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: در این مدت به طور میانگین روزانه 40 نفر به این پایگاه مراجعه و خدماتی از قبیل ویزیت پزشک، معاینه، مشاوره و دارو را دریافت کردند.

وی اضافه کرد: در همین مدت 40 ماموریت فوریت‎های پزشکی توسط ناوگان اورژانس 115 انجام شده و 135 نفر به پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‎ای مراجعه کردند.

ناصری تصریح کرد: در تعطیلات نوروز هزار و 523 نفر به پزشک عمومی، 137 نفر به دندانپزشک مراجعه کرده و هزار و 217 مورد تزریقات و پانسمان در مراکز بهداشتی درمانی انجام شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم از مراجعه چهار هزار و  50 نفر به پزشک عمومی بیمارستان بقیه الله در ایام نوروز خبر داد و افزود: تعداد سه هزار و 9 نفر به بخش اورژانس، 797 نفر به آزمایشگاه، 350 نفر به رادیولوژی، 80 نفر به بخش مامایی مراجعه کردند و 249 نفر نیز در بخش اورژانس بستری شدند.

ناصری گفت: در این مدت 57 بیمار تصادفی نیز به بیمارستان دیلم مراجعه کرده‎اند که یک مورد آن منجر به فوت شده است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی 373 بازدید بهداشتی توسط بازرسین بهداشت محیط از اماکن فروش مواد غذایی انجام شده است. 

ناصری خاطرنشان کرد: در همین مدت با انجام بازرسی‎های بهداشتی توسط 12 نفر از کارشناسان بهداشت محیط مقدار 26 کیلوگرم مواد غذایی از اماکن فروش مواد غذایی جمع‎آوری شده است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای مصوبات کمیته بهداشت و تغذیه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان مقدار 148 لیتر صابون مایع در بین مساجد شهر توزیع شد. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم تصریح کرد: در مدت یاد شده 125 مورد کلرسنجی و 110 مورد بازدید بهداشتی از اماکن عمومی مثل مسافرخانه‎ها، پمپ بنزین‎ها، مساجد و حمام‎های بهداشتی شهر انجام شد.

ناصری خاطرنشان کرد: انجام بازدیدهای مشترک شبکه بهداشت با دامپزشکی، شهرداری، آموزش و پرورش و اداره منابع طبیعی از بازار ماهی‏فروشان، مدارس محل اسکان مسافرین نوروزی و پارک جنگی عامری از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این ایام بوده است.

انتهای پیام/66007/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول