اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کشور خبر داد

تکمیل فرم اهدای عضو 60 هزار مسافر نوروزی

عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کشور گفت: در مسافرت‌های نوروزی تعداد 60 هزار نفر فرم اهدای عضو را برای نجات جان بیماران نیازمند تکمیل کردند.

تکمیل فرم اهدای عضو 60 هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین، سیدمحمدحسین‌ جوادی اظهار داشت: در مسافرت‌های نوروزی بیش از 30 میلیون نفر از پست‌های نوروزی بازدید کرده و تعداد 60 هزار نفر نیز فرم اهدای عضو را برای نجات جان بیماران نیازمند تکمیل و با مشارکت در کاری خداپسندانه حرکتی ارزشمند را پایه‌ریزی کردند.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از سفر در نوروز 92 ادامه داد: نگاه مردم کشورمان به سفر توأم با اخلاقیات و آموزه‌های دینی است و در کنار تفریح و بازدید از چشم‌اندازهای طبیعی، تاریخی به مسائل معنوی و اخلاقی و دیدن مکان‌های زیارتی نیز پرداختند.

عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کشور بیان کرد: سال 92 با همکاری دستگاه‌های اجرایی سفرهای ایمنی در نوروز محقق شد که باید از تلاش‌های همه اعضا به ویژه پلیس راه، راه و شهرسازی، هلال‌احمر، اورژانس و آموزش و پرورش قدردانی شود.

انتهای پیام/77002/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول