اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

اسکان مسافران نوروزی در فردوس 50 درصد رشد داشت

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردوس از رشد 50 درصدی اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

اسکان مسافران نوروزی در فردوس 50 درصد رشد داشت

کاظم شبنم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: شهرستان فردوس با قرار گرفتن در مسیر هفت استان جنوبی کشور، سالانه پذیرای بیش از 7 میلیون مسافر و زائر است.

وی گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال نیز شهرستان فردوس میزبان حجم زیادی از مسافران و گردشگران بود به طوری که این آمار نسبت به سال گذشته از رشد 50 درصدی برخوردار است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردوس افزود: به منظور اسکان مسافران در ایام تعطیلات نوروز سه کمپ اسکان در بارگاه امامزادگان فردوس، پارک لاله اسلامیه و مجموعه آبگرم معدنی برپا و تعداد 300 تخته چادر نیز نصب و در اختیار مسافران و زائران قرار داده شد.

شبنم‌زاده تصریح کرد: در نوروز امسال همچنین بیش از 240 کلاس درس با امکانات لازم و پنج هیئت مذهبی در سطح شهرستان فردوس و اسلامیه در اختیار مسافران و زائران نوروزی قرار داده شد.

رشد 50 درصدی بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری فردوس

وی همچنین از رشد 50 درصدی تعداد بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی و گردشگری فردوس خبر داد و یادآور شد: مجموعه آبگرم معدنی و موزه مردم‌شناسی مستقر در حمام تاریخی خیروز از پر بازدیدترین اماکن گردشگری و تاریخی فردوس در ایام نوروز امسال بود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فردوس با اشاره به فراهم کردن امکانات لازم در فضاهای تفریحی و اقامتی این شهرستان برای مسافران گفت: بیشتر مسافران نوروزی از ستادهای اسکان شهرستان فردوس و امکانات موجود در آن اعلام رضایت داشتند.

این مسئول مرمت بناهای تاریخی فردوس و آماده‌سازی آن برای بازدید گردشگران، افزایش تعداد و نیز امکانات مجموعه‌های رفاهی و تفریحی شهرستان را از جمله دلایل رشد اسکان مسافران نوروزی در فردوس دانست.

انتهای پیام/69007/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول