اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فارسان خبر داد

افزایش آمار مسافران ورودی به فارسان در تعطیلات نوروزی

فرماندار شهرستان فارسان گفت: در تعطیلات نوروز امسال بیش از 25 هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان بازدید کردند.

افزایش آمار مسافران ورودی به فارسان در تعطیلات نوروزی

بهروز مردانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: شهرستان فارسان با داشتن مناطق بکر طبیعی و جاذبه‌های گردشگری بسیار یکی از مناطق گردشگرپذیر استان محسوب می‎شود.

وی از ورود بیش از 25 هزار گردشگر به این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد 740 نفر به صورت اقامتی و مابقی گذرا از شهرستان دیدن کردند.

مردانی‌نژاد با اشاره به برخی از مراکز تفریحی مورد بازدید مسافران نوروزی این شهرستان، افزود: قلعه سردار اسعد بختیاری، مجموعه پیر غار، امامزاده سعید، خان اوی، چشمه کفشینه، چشمه قلعه و امامزاده حیدر از جمله مناطق توریستی و زیارتی این شهرستان محسوب می‎شود.

فرماندار شهرستان فارسان فرایند خدمات‌رسانی دستگاه‌ها و کمیته‌های هفت‌گانه ستاد تسهیلات نوروزی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در طول تعطیلات نوروز امسال هفت مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده بود.

وی خاطرنشان کرد: شرایط آب و هوایی خاص، جاذبه‌های گردشگری متعدد و متنوع و ایجاد زیرساخت‌های مناسب از جمله عواملی هستند که می‌توان از آنها به عنوان علل موثر در جذب گردشگران و مسافران نوروزی به کوهرنگ نام برد.

مردانی‌نژاد گفت: در ایام نوروز کشیک‌های ادارات، اصناف، نیروهای امدادی، انتظامی، پلیس راه، بهداشتی و راهداری فعال بوده و به بهترین نحو به مهمانان و مردم این شهرستان خدمات‌رسانی کردند.

انتهای پیام/68006/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول