اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 130 درصدی اقامت مسافران نوروزی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از رشد 130 درصدی اقامت مسافران نوروزی در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد 130 درصدی اقامت مسافران نوروزی در چهارمحال و بختیاری

مژگان ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امروز 73 پایگاه اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی استان و شهرستان‌ها به مسافران و گردشگران نوروزی اطلاع‌رسانی کردند.

وی افزود: جشن استقبال از مهمانان نوروزی در 30 اسفندماه 91 و برگزاری جشنواره ملی صدای بهار از 28 اسفندماه 91 لغایت 16 فروردین‌ماه 92 از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی ستاد تسهیلات نوروزی استان محسوب می‎شود.

ریاحی ادامه داد: در حاشیه این جشنواره سیاه چادر و اجرای موسیقی محلی برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به تداخل جشنواره ملی صدای بهار با دهه فاطمیه افزود: اجرای موسیقی محلی تا پنج فروردین‌ماه 92 برگزار شد.

وی به پیشرفت 130 درصدی اقامت در استان نسبت به مشابه سال گذشته تا 15 فروردین‌ماه 92 اشاره کرد و گفت: 2 میلیون و 232 هزار و 144 نفر شب در سال‌ جاری در استان اقامت داشتند.

ریاحی از اقامت 312 هزار و 44 نفر مسافر و گردشگر از 28 اسفندماه 91 لغایت 15 فروردین‌ماه 92 در استان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد گردشگر در واحدهای اقامتی از قبیل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه‌های استیجاری، ستاد اسکان آموزش و پرورش و کمپ‌های موقت اقامت کرده‌اند.

وی افزود: در مدت مشابه یک میلیون و 920 هزار و 100 نفر شب نیز در خانه‌های اقوام اقامت داشتند.

انتهای پیام/68005/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول