اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر خبر داد

حضور بیش از 350 هزار مسافر نوروزی به شهرستان دیر

فرماندار دیر گفت: در ایام نوروز بیش از 350 هزار مسافر به شهرستان دیر سفر کردند.

حضور بیش از 350 هزار مسافر نوروزی به شهرستان دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، علی بحرانی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو اظهار داشت : خوشبختانه تعداد مسافران نوروزی امسال، نسبت به سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است.

وی تصریح کرد: تلاش کردیم با فراهم کردن زیرساخت‎های لازم و برآورده کردن نیازهای مسافران زمینه حضور شمار زیادی از مسافران را در ایام نوروز امسال در این شهرستان فراهم کنیم.

بحرانی به افزایش تعداد چادرهای اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: سال گذشته در مجموع 50 چادر برای اسکان مسافران نوروزی در دیر برپا شد ولی امسال تعداد این چادرها را افزایش دادیم تا بتوانیم تعداد بیشتری از هم وطنانمان را در این شهرستان اسکان دهیم.

فرماندار دیر با بیان اینکه در زمینه بهداشت و درمان عملکرد خوبی داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: کمیته بهداشت شهرستان دیر از فعال‌ترین کمیته‌ها در بحث موارد بهداشتی در محل‌های اسکان مسافران نوروزی، پارک‌ها و اماکن عمومی طی نوروز 92 بوده است.

بحرانی با اشاره به فعال بودن اورژانس جاده‎ای در شهرستان دیر اظهار داشت: چهار اورژانس 115 جاده‌ای و چهار امداد جاده‌ای هلال احمر طی نوروز 92 فعال بوده‎اند و ضمن اینکه میزان تصادفات نسبت به سال گذشته نیز کاهش چشمگیری داشته است.

وی اضافه کرد: ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان دیر امسال در بحث زیباسازی، بازسازی و روشنایی ساحل بسیار هزینه کرد که خوشبختانه نتیجه آن نیز استقبال بیشتر هم وطنانمان نسبت به سال گذشته بود.

فرماندار دیر گفت: مهم‌ترین برنامه ما برای سال آینده علاوه بر ساحل‌سازی، دعوت از بخش خصوصی برای فضای گردشگری و جذب گردشگر است و ما نیز در حد امکان با سرمایه‌گذاران در زمینه‌های مختلف همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/66001/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول