اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

وظیفه مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال سنگین است

استاندار زنجان گفت: وظیفه مردم و مسئولان در قبال تحقق شعار سال سنگین است.

وظیفه مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد  در مراسم تجلیل از خادمان ستاد تسهیلات نوروزی استان زنجان، با تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی اظهار کرد: اهداف استان در طرح نوروزی با هماهنگی و همدلی مسئولان محقق شده است.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده خروجی برنامه‌های نوروزی مطلوب بود، خاطرنشان کرد: مراعات ایام فاطمیه، اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای مردم از اقدامات مهم استان برای مسافران نوروزی بود.

*افزایش میزان اقامت مردم در زنجان

استاندار زنجان با اشاره به افزایش میزان اقامت مردم در زنجان تصریح کرد: هر ساله تلاش می‌شود میزان اقامت در استان زنجان افزایش یابد.

وی از افزایش 68 درصدی میزان تردد در جاده‌های استان زنجان خبر داد و گفت: استان زنجان جایگاه خود را در بین استان‌ها یافته است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه نوروز امسال با نشاط و بدون حاشیه بود، افزود: دستگاه‌های اجرایی در این زمینه کارآمد بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال‌جاری با عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی تصریح کرد: چنین نامگذاری مسئولیت همه افراد جامعه را بیشتر می‌کند.

*حماسه سیاسی و اقتصادی دو سوژه بسیار پرکار است

استاندار زنجان با بیان اینکه حماسه سیاسی و اقتصادی دو سوژه بسیار حساس، حماسی، پرکار و تلاش است، افزود: باید برای تحقق شعار سال اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در حماسه سیاسی کار بسیار سنگین و سیاست راهبردی را می‌طلبد، افزود: در عرصه اقتصادی نیز باید اقدامات لازم برای تحقق شعار سال انجام شود.

رئوفی‌نژاد انتخاب شعار سال را ناشی از آینده‌نگری، تیزبینی و رصد کامل جامعه از سوی مقام معظم رهبری دانست و گفت: چنین نامگذاری مسئولیت مسئولان را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه تحقق منویات رهبری باید مورد توجه باشد، گفت: حماسه اقتصادی رفع همه بن‌بست‌ها، باز کردن گره‌ها و رفع مشکلات در این زمینه است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود، گفت: همه امکانات در اختیار تحقق شعار سال قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول