اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

ملت در عرصه سیاسی و اقتصادی حماسه آفرینی خواهند کرد

امام جمعه بجنورد نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب اسلامی به عنوان حماسه سال سیاسی و اقتصادی را برشمرد و تاکید کرد: ملت پیرو منویات رهبری در عرصه سیاسی واقتصادی حماسه آفرینی خواهند کرد.

ملت در عرصه سیاسی و اقتصادی حماسه آفرینی خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی در مصلی امام خمینی بیان داشت: بی‌شک مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که خرداد امسال برگزار شده، بهترین روش برای خلق حماسه سیاسی ملت ایران اسلامی است.

وی افزود:ملت ایران در استمرار حضور گسترده در عرصه‌های دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی با شرکت پرشور در انتخابات سال‌جاری حماسه سیاسی دیگری را رقم می‌زنند و برگ زرینی بر افتخارات انقلاب در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ثبت می‌کنند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: با حماسه آفرینی که امسال مسئولان و ملت ایران در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی، رقم خواهند زد استکبار جهانی یکبار دیگر شکست مفتضحانه را تجربه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلف در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده اند گفت:با وجود این تلاش‌ها دشمنان نه تنها به اهداف خصمانه خود دست نیافتند بلکه امید ملت همیشه در صحنه ایران به آینده نظام و کشورمان بیشتر شد و آنان همواره ثابت کرده که در پای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند.

خطیب جمعه بجنورد اضافه کرد:امروز به برکت این نظام کشورمان به عزت و تعالی و پیشرفت در ابعاد گوناگون دست یافته است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به الگویی برای سایر نهضت‌ها و قیام‌های کشورهای مسلمان تبدیل شده است که باید آن را همواره قدر دانست.

انتهای پیام/63002/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول