اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

اجرای 1200 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان دشتستان

رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان از اجرای 1200 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان کمیته امداد دشتستان خبر داد.

اجرای 1200 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان دشتستان

سید اکبر عدنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک سال نو اظهار داشت: نامگذاری هر سال توسط مقام معظم رهبری از روی حکمت و درایت صورت می‌گیرد و همه باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزیم.

وی افزود: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و بیشترین تلاش خود را برای افزایش سطح کیفی خدمات به‌کار می‌بندیم.

رئیس کمیته امداد دشتستان خاطر نشان کرد: سیاست جدید کمیته امداد اجرای طرح پالایش و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است و در واقع بیشترین هدف ما جذب کمک‌های مردمی از طریق ارتباط با خیرین و نیکوکاران است.

عدنانی از خدمات‌رسانی کمیته امداد به 25 هزار نفر در دشتستان خبر داد و گفت: بر اساس آمار موجود هم‌اکنون تعداد 25 هزار نفر در قالب 10 هزار خانوار در دشتستان از خدمات این نهاد برخوردار هستند.

وی با اشاره به رویکرد کمیته امداد در زمینه خودکفایی مددجویان ابراز داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحول در کمیته امداد در آغاز دهه چهارم انقلاب که به نام دهه عدالت و توسعه نام‌گذاری شده، کمیته امداد ساختار جدیدی طراحی کرده که از اهداف مهم آن عزت نفس بخشیدن به مددجویان عزیز از طریق توانمندسازی و خودکفایی مددجویان است.

رئیس کمیته امداد دشتستان از اجرای 1200 طرح اشتغال‌زایی توسط مددجویان کمیته امداد دشتستان خبر داد و افزود: هم‌اکنون هزار و 200 طرح خوداشتغالی توسط مددجویان زیر پوشش این نهاد در دشتستان فعال است و این امر موجب‌ خودکفایی این عزیزان می‌شود.

عدنانی بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار موجبات کاهش جمعیت افراد تحت پوشش می‌شود و سیاست جدید کمیته امداد نیز، خودکفایی مددجویان و کاهش جمعیت تحت پوشش است.

انتهای پیام/2452/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول