اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد

پرداخت 808 وام کارگشایی به مددجویان خدابنده‌

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از پرداخت 808 وام کارگشایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 808 وام کارگشایی به مددجویان خدابنده‌

محسن کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان خدابنده در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد اقدامات مختلفی را در طول سال انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: خدمات بهداشتی و بیمه خدمات درمانی، خودکفایی و اشتغال‌زایی و خدمات مسکن و ساختمان از جمله اقداماتی است که به صورت مستمر به مددجویان این نهاد ارائه می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی و آموزش، خدمات جهیزیه و هزینه ازدواج افزود: حمایت از خانواده‌های زیر پوشش آسیب دیده از بلایای طبیعی، خدمات حقوقی و قضایی مددکاری و مشاوره نیز از سایر اقداماتی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد انجام می‌دهد.

وی در ادامه پرداخت وام کارگشایی به مددجویان این نهاد را نیز از دیگر خدمات حمایتی امداد عنوان کرد و گفت: سال گذشته به 808 مددجوی کمیته امداد وام کارگشایی پرداخت شد.

کمالی اظهار کرد: در این راستا مبلغ 6 میلیارد و 53 میلیون و 983 هزار ریال اعتبار توسط کمیته امداد خدابنده هزینه شد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده تصریح کرد: وام‌های کارگشایی امداد در راستای حل مشکلات مددجویان در مباحثی از قبیل بدهی، ازدواج، تعمیر مسکن، تهیه لوازم خانگی و ... پرداخت شده است.

* 137 نوعروس مددجوی خدابنده‌ای راهی خانه بخت شدند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد اشاره کرد و گفت: همزمان با فرا رسیدن سال نو، 137 نوعروس مددجوی خدابنده‌ای راهی خانه بخت شدند.

کمالی اظهار کرد: هدف از پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان آسان‌سازی موضوع ازدواج در بین خانواده‌های زیر پوشش است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز به مناسبت فرا رسیدن سال نو، 137 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجوی خدابنده‌ای پرداخت شد، اضافه کرد: همچنین 67 مورد هدیه ازدواج نیز به تازه دامادها پرداخت شد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان خدابنده ادامه داد: برای پرداخت این تعداد کمک هزینه مبلغ یک میلیارد و 504 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

*برگزاری دوره‌های آموزشی برای مددجویان خدابنده‌ای

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج برای مددجویان خدابنده‌ای خبر داد و گفت: این دوره‌ها در راستای ارتقای سطح آگاهی مددجویان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: نحوه مدیریت اقتصادی زندگی، برخورد صحیح زوجین با یکدیگر و ... از جمله مسائلی بود که در این دوره‌ها به مددجویان آموزش داده شد.

*جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ایام نوروز

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود از جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ایام نوروز خبر داد و گفت: کمیته امداد خدابنده با اختصاص تعدادی از صندوق‌های صدقه که در معابر پرتردد شهرستان واقع شده‌اند، نسبت به این کار اقدام می‌کند.

وی افزود: هدف از این اقدام کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند در سال جدید و رفع نیازهای آنها است.

انتهای پیام/73005/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول