اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد:

سرکشی مسئولان از مددجویان موجب اثرپذیری در جامعه است + تصاویر

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: سرکشی مسئولان و متمکنین مالی از خانواده‌ها و افراد بی‌بضاعت موجب اثرپذیری در سطح جامعه می‌شود.

سرکشی مسئولان از مددجویان موجب اثرپذیری در جامعه است + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، زریر انصاری در بازدید از خانواده‌های مددجوی کمیته امداد «روستای دلی اولاد علی مؤمن» شهرستان بویراحمد به اهداف بازدید این نهاد اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی با دعوت از مسئولان ارشد استانی نمایندگان مردم در مجلس و دیگر افراد دارای تمکن مالی دعوت به حضور و بازدید از نیازمندان بی‌بضاعت می‌کند تا مسئولان از نزدیک با مشکلات این قشر از جامعه آشنا شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد، طرح مفتاح‌الجنة را از طرح‌های مهم و اساسی کمیته امداد عنوان کرد و گفت: منظور از مفتاح‌الجنة کلید بهشت است که در چند سال گذشته به صورت اجرایی سرلوحه کارهای این نهاد انقلابی قرار گرفته است، امیدواریم شاهد حضور هرچه بیشتر مسئولان در این طرح باشیم.

انصاری ابراز داشت: سرکشی مسئولان و متمکنین مالی از خانواده‌ها و افراد بی‌بضاعت موجب اثرپذیری در سطح جامعه می‌شود؛ به بیان دیگر حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان به منظور سرکشی از مددجویان و نیازمندان موجب خوشحالی و ابراز رضایت‌مندی این قشر از جامعه می‌شود.

این مسئول شهرستانی میزان کمک به مددجویان و نیازمندان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به استقبال و حضور پرشور و گسترده مسئولان از این طرح انتظار می‌رود این میزان افزایش یابد تا موجب اثرپذیری، خوشنودی و خوشحالی مددجویان و نیازمندان شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد عمده نیازهای اساسی و ضروری مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد انقلابی در بازدید امروز را احداث مسکن، تهیه و خرید لوازم خانگی عنوان کرد و اذعان داشت: این نهاد انقلابی با توجه به میزان توان خود به این قشر از جامعه خدمات لازم را ارائه می‌دهد؛ همچنین نیازهای ضروری این قشر از جامعه از طریق خیران و متمکنین برطرف می‌شود.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول