اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

کمک 6،2 میلیارد ریالی حامیان زنجانی به ایتام مددجو

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از کمک 6 میلیارد و 200 میلیون ریالی حامیان زنجانی به ایتام مددجو خبر داد.

کمک 6،2 میلیارد ریالی حامیان زنجانی به ایتام مددجو

علی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان این نهاد اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام با ثبت‌نام از حامیان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح حامیان با مراجعه به دفتر کمیته امداد، خانه انفاق و یا سایت اینترنتی این نهاد در شهرستان نسبت به قبول کفالت ایتام اقدام می‌کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان تصریح کرد: حامیان پس از قبول کفالت یک یا چند یتیم ماهیانه مبلغی را به حساب آنها واریز می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 770 یتیم زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان هستند، اضافه کرد: حمایت از این تعداد یتیم به بیش از 3 هزار و 300 حامی نیازمند است.

نجفی ادامه داد: از آغاز سال گذشته تا پایان بهمن ماه 6 میلیارد و 200 میلیون ریال به حساب ایتام مددجوی زنجانی واریز شده است.

*بازدید از خانواده‌های زیر پوشش در قالب طرح مفتاح‌الجنه

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر اقدامات کمیته امداد زنجان در حمایت از ایتام زیر پوشش اشاره کرد و گفت: از عمده اقداماتی که در طول سال و به صورت مستمر انجام می‌شود، اجرای طرح مفتاح‌الجنه است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان ادامه داد: طرح مفتاح‌الجنه در قالب بازدید از خانواده‌های تحت حمایت (خانواده‌های ایتام) اجرایی می‌شود.

*آمادگی کمیته امداد شهرستان زنجان به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ایام نوروز

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی کمیته امداد شهرستان زنجان به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ایام نوروز خبر داد و گفت: کمیته امداد در نظر دارد، به منظور بهره‌مندی بیشتر خانواده‌های نیازمند از ظرفیت خیرین در ایام بهره‌ جوید.

وی با اشاره به اینکه از روزهای پایانی سال گذشته تمهیدات لازم به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شهرستان زنجان در ایام نوروز فراهم شده است، افزود: مردم و خیرین نوع‌دوست به منظور تحویل کمک‌های خود می‌توانند به دفتر کمیته امداد این شهرستان مراجعه کنند.

نجفی همچنین با اشاره به اختصاص صندوق‌های صدقه تعبیه شده در معابر پرتردد به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ایام نوروز گفت: امیدواریم مردم شهرستان زنجان و خیرین همچون گذشته کمیته امداد را در خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند همراهی کنند.

انتهای پیام/73005/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول