اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زرآباد:

با اجرای پروژه برق‌آبی در زرآباد، اقتصاد جنوب سیستان و بلوچستان متحول می‌شود

بخشدار زرآباد گفت: با اجرای پروژه برق‌آبی در شهر زرآباد، اقتصاد جنوب استان سیستان و بلوچستان متحول می‌شود.

با اجرای پروژه برق‌آبی در زرآباد، اقتصاد جنوب سیستان و بلوچستان متحول می‌شود

مجتبی شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرآباد اظهار داشت: با آغاز عملیات تجهیز مجتمع آبرسانی گرکان زرآباد به منظور اتصال به شبکه آبرسانی، کیفیت آب تا حد استاندارد و قابل قبول از محل اعتبارات استانی شرکت آبفار استان تأمین می‌شود.

وی افزود: مجتمع آبرسانی گرکان هم اکنون علاوه بر تأمین آب 17 روستای منطقه، بخشی از نیاز آب شرب سالم و بهداشتی استان هرمزگان را نیز تأمین می‌کند.

بخشدار زرآباد ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی پرسنل بخش زرآباد، فاز سه و مرحله نهایی پروژه آبرسانی بندینی زرآباد به اتمام رسید.

شجاعی بیان کرد: در این طرح آبرسانی، روستاهای بخشی‌آباد، نوک‌آباد، بگی‌هنس، کلات، هومدان و درانگو با تلاش شبانه‌روزی در ایام تعطیلات نوروز به پایان رسید.

وی گفت: با انجام این طرح آبرسانی، روستاهایی که در دهستان‌های زرآباد شرقی که سال‌ها با تانکر آبرسانی می‌شدند از نعمت آب با کیفیت بهداشتی، سالم و لوله‌کشی بهره‌مند شدند.

بخشدار زرآباد تصریح کرد: تعویض کامل شبکه لوله‌های فرسوده سه روستای شهردر، خوش‌آباد و اسماعیل‌چات از دیگر طرح‌هایی بوده که براساس توافق و قول مساعد آبفار استان، عملیات اجرایی آن با همکاری مردم در فروردین ماه امسال اجرا می‌شود.

شجاعی افزود: چاه جدید شهر زرآباد در محدوده غنی آبی توسط آب شهری شناسایی و امور مربوط به حفر چاه انجام شده است و امید می‌رود طبق برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده، عملیات حفر چاه توسط آب شهری حداکثر تا نیمه اردیبهشت ماه سال‌جاری آغاز شود.

وی از رودخانه رابچ به عنوان منبع مناسب برای تولید انرژی و اجرای طرح برق‌آبی و نصب توربین یاد کرد و گفت: مطالعات اجرای سد رابچ بر روی این رودخانه در حال انجام است و اجرای طرح تولید انرژی برق از طریق رودخانه رابچ جاذبه اقتصادی برای سرمایه‌گذاری ریالی و ارزی و مشارکت از طریق عرضه اوراق است.

بخشدار زرآباد افزود: اجرای پروژه برق‌آبی در زرآباد، محل ایده‌آلی برای تحول اقتصاد جنوب استان بوده و صرفه اقتصادی بالایی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/75001/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول