اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان:

امسال شکست قطعی دشمن در ابعاد اقتصادی است

فرماندار زنجان با اشاره به شعار سال گفت: امسال شکست قطعی دشمن در ابعاد اقتصادی است.

امسال شکست قطعی دشمن در ابعاد اقتصادی است

عباس راشاد امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نام‏گذاری شعار سال نشان از درک عمیق رهبری از مسائل کشور است.

وی به حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: ملت ایران در تحقق شعار‏های اقتصادی سال‏های گذشته موفق عمل کرده است.

فرماندار زنجان موضوع اقتصاد را مهم ارزیابی کرد و گفت: نام‏گذاری شعار سال در سال‏های اخیر نشان از اهمیت موضوع اقتصاد دارد.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی در سال جاری از تاکیدات مقام معظم رهبری است، افزود: ملت ایران و مسئولان باید برای تحقق این شعار اهتمام ورزند.

 

* اشراف مقام معظم رهبری به موضوعات سیاسی و اقتصادی کشور و جهان

راشاد به نام‏گذاری شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: انتخاب شعار «حماسه سیاسی و اقتصادی » نشان از عمق اطلاعات و اشراف مقام معظم رهبری به موضوعات سیاسی و اقتصادی کشور و جهان دارد.

فرماندار زنجان طرح شعار سال را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری یعنی نقشه راه حرکت در کشور که باید به آن توجه ویژه کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اطلاعات دقیق از تحولات اقتصادی و سیاسی کشور و جهان دارند، افزود: طرح شعار سال دارای اهمیت بالایی در کشور است.

* طرح شعار سال حکمت رهبری است

راشاد طرح شعار سال را حکمت رهبری عنوان کرد و ادامه داد: طرح شعار سال برای مسئولان کشور کمک شایانی می‏کند و مسئولان باید برای تحقق آن تلاش کنند.

فرماندار زنجان سال 91 را سالی مهم در عرصه جنگ اقتصادی دانست و خاطر نشان کرد: دشمن همه تلاش خود را برای شکست اقتصادی کشور به کار گرفته است.

وی ایستادگی ملت ایران در برابر جنگ اقتصادی دشمن را خاطر نشان کرد و یادآور شد: ملت ایران همواره در مقابل جنگ سخت و نرم دشمن ایستادگی کرده است.

راشاد به عقیم ماندن تلاش‏های دشمن برای شکست سیاسی و اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: ملت ایران همواره در کنار رهبری است و این موجب شکست دشمن در همه ابعاد شده است.

فرماندار زنجان با بیان اینکه دشمن از مردم ایران نا ‏امید شده است، خاطر نشان کرد: حضور مردم در همه صحنه‏های سیاسی و اقتصادی کشور دشمن را نا ‏امید کرده است.

*مردم کشور ایران مردمانی با بصیرت هستند

وی حضور مردم در صحنه‏های مهم سیاسی و اقتصادی کشور را نشان از بصیرت و آگاهی مردم کشور دانست و گفت: مردم کشور ایران مردمانی با بصیرت هستند.

راشاد سال 91 را سال شکست دشمن در عرصه اقتصاد عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن با همه فشارهای اقتصادی بر ملت ایران شکست را پذیرفته است.

انتهای پیام /73002/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول