اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه خبر داد

تشکیل کارگروه «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» در فیروزکوه

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه از تشکیل کارگروه «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» در فرمانداری این شهرستان خبر داد.

تشکیل کارگروه «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» در فیروزکوه

اسماعیل اسفندیار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به پیام نوروزی رهبری در سال 92 اظهار داشت: تشکیل کارگروه حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در فرمانداری فیروزکوه به ریاست فرماندار و عضویت معاونان و دستگاه‏های اجرایی مرتبط در دستور کار قرار دارد.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه افزود: به تمام کارگروه‏های شهرستانی به منظور برنامه‏ریزی برای تحقق پیام رهبری ابلاغ خواهد شد و قطعاً این مهم در ارزیابی دستگاه‏های تابعه شهرستانی تاثیرگذار است.

اسفندیار تصریح کرد: تداوم اجرای طرح توسعه کشاورزی، واگذاری فاز دوم شهرک صنعتی علی‏دره و پیگیری فعال‏سازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در فیروزکوه در سال‌جاری در اولویت قرار دارد.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار فیروزکوه همچنین از ایجاد بنیاد نخبگان و تشکیل ستاد سرمایه‏گذاری شهرستان فیروزکوه به عنوان برنامه‏های مهم معاونت برنامه‏ریزی فرمانداری شهرستان به منظور تحقق منویات رهبری در سال جدید و حرکت رو به رشد و توسعه شهرستان یاد کرد.

انتهای پیام/2568/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول