اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی:

صنایع در حماسه اقتصادی مسئولیت سنگینی دارند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی با بیان اینکه صنایع در حماسه اقتصادی مسئولیت سنگینی دارند، گفت: صنایع باید تلاش کنند تا با بالا بردن کیفیت محصولات خود تمایل مردم را به خرید محصولات داخلی افزایش دهند.

صنایع در حماسه اقتصادی مسئولیت سنگینی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی، محمدرضا باقری با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال «حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: با توجه به فراز و نشیب‌های سال گذشته در امر تولید و اقتصاد، مقام معظم رهبری با درایت سال جاری را به نام سال «حماسه اقتصادی» نام‌گذاری کردند.

وی افزود: از سوی دیگر به دلیل پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و به دنبال آن حضور گسترده مردم، رهبر معظم انقلاب امسال را «حماسه سیاسی» نام‌گذاری کردند.

باقری با بیان این‌ که نام هر سال علاوه بر این‌ که یک تصمیم جامع است، در عین حال ادامه برنامه‌های سال پیش است و مقدمه‌ای برای سال آینده، گفت: تحولات عظیمی طی چند سال اخیر در کشور انجام شده است که نتیجه برنامه‌ریزی‌های کلانی است که به دنبال نام‌گذاری هر سال توسط مقام معظم رهبری اتفاق می‌افتد زیرا به بهانه این نام‌گذاری‌ها بخشی از اقتصاد کشور هر سال تحرک بیشتری پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: امید است با استفاده از ظرفیت‌های بالای اقتصادی و نیروی انسانی ایران، به صورت بهینه، درآمد برای اقتصاد کشور ایجاد کرده و به صورت بهینه درآمدها را هزینه کنیم تا در سال 92 شاهد به نتیجه رسیدن پروژه‌های بزرگ صنعتی و تأمین نیازهای صنایع کوچک و متوسط کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی اظهار کرد: صنایع نیز باید تلاش نمایند تا با بالا بردن کیفیت محصولات خود تمایل مردم را به خرید محصولات داخلی افزایش دهند.

وی به همدلی و همراهی دولت و ملت در حماسه‌سازی اشاره کرد و گفت: امید است در سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» با تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی، تولید ملی و  خلق حماسه اقتصادی و سیاسی گام‌برداریم.

انتهای پیام/63001/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول