اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فیروزکوه:

دستیابی به استقلال اقتصادی در گرو برنامه‏ریزی مدیران است

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: دستیابی به استقلال اقتصادی و تحقق پیام سال با صبر و همراهی ملت و برنامه‏ریزی جامع مدیران محقق می‏شود.

دستیابی به استقلال اقتصادی در گرو برنامه‏ریزی مدیران است

اسماعیل اسفندیار امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در سال 92 اظهار داشت: تاریخ اسلام و ایران اسلامی مملو از حماسه‏آفرینی‏های فرزندان این مرز و بوم است.

وی با اشاره به جایگاه حماسه در انجام کارهای خارق‏العاده و هوشمندانه، گفت: مقام معظم رهبری در راستای نام‏گذاری‏های سال‏های گذشته پس از «جهاد اقتصادی»، «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی»، امسال را به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نام‏گذاری کردند.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: این نام‏گذاری بیانگر آن است که ملت و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در راستای فعالیت‏های جهادی، شجاعانه مسیر توسعه و پیشرفت اقتصادی را طی کنند؛ به گونه‏ای که حماسه اقتصادی را خلق کنند.

اسفندیار افزود: پیام سال 92 مبین این مطلب است که ملت و مسئولان در هر دو جبهه باید هوشیارانه، مدبرانه، شجاعانه و برنامه‏ریزی شده حرکت کنند، به گونه‏ای که توجه به انتخابات موجب غفلت از برنامه‏ریزی اقتصادی و توجه به اقتصاد موجب غفلت از انتخابات نشود.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه سال 88 که دشمن از فرصت انتخابات برای ایجاد اختلاف و شکاف بین مردم و مسئولان استفاده کرد، امسال مردم باید با حضور همراه با بصیرت در این عرصه، راه هر گونه فرصت‏طلبی را بر دشمنان ببندند.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه تأکید کرد: در ادامه ناکام‏سازی‏های معاندان در سنوات اخیر باید با توسعه اقتصادی حربه تحریم را نیز ناکام و عقیم کنیم.

اسفندیار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در پنج سال گذشته نام‏های اقتصادی برای عنوان سال انتخاب کردند، بیانگر جایگاه اقتصاد در معاملات و تعاملات بین‏المللی و مواجهه با تهدیدات است.

وی تصریح کرد: دستیابی به استقلال اقتصادی و تحقق پیام سال، با صبر و همراهی ملت و برنامه‏ریزی جامع اقتصادی مدیران نظام محقق می‏شود.

اسفندیار ادامه داد: قطعاً اگر حکومت و ملتی بخواهد در مسیر آرمان‏های خود مستقل باشد و حرکت کند، باید از یک پشتوانه اقتصادی مناسب برخوردار باشد و در غیر این صورت، توان ایستادگی در برابر جبهه استکبار را نخواهد داشت.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: کشوری که 50 سال با پشتوانه درآمد نفتی مایحتاج ضروری خود را تأمین می‏کرد و امروز در تحریم‏های اقتصادی قرار گرفته است، فقط با برنامه‏ریزی بلندمدت و جامع اقتصادی مدیران، همراه با صبر و همراهی ملت و همکاری آحاد جامعه به ویژه نخبگان می‏تواند به استقلال اقتصادی دست یابد.

انتهای پیام/2568/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول