اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

افزایش چشمگیر مسافران فرهنگی استان زنجان

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از افزایش چشمگیر مسافران فرهنگی به استان زنجان خبر داد.

افزایش چشمگیر مسافران فرهنگی استان زنجان

امیر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته اسکان مسافران فرهنگی از چند روز قبل از آغاز سال جدید صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال تعطیلات نوروزی چند روز بیشتر از سال‌های قبل است، از همین رو پذیرش مسافران فرهنگی تا 15 فروردین ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه با اطلاع‌رسانی صورت گرفته امسال تعداد مدارس و کلاس‌ها به منظور اسکان مسافرین محترم فرهنگی افزایش چشمگیری داشته، افزود: تعداد مدارس تحت پوشش اسکان مسافران فرهنگی در اسکان نوروزی از 70 به 78 مدرسه و از 700 به 780 کلاس افزایش یافته است.

وی به اقدامات انجام شده در زمینه اسکان مسافران نیز اشاره کرد و گفت: قبل از آغاز تعطیلات نوروزی و به منظور راهنمایی بهینه مسافران نوروزی، بنرهای راهنمای مسافرین در سطح شهر ورودی‌های آن چاپ و نصب شده است.

نظری ادامه داد: همچنین نقشه‌های مخصوص راهنمای مسافران و نقشه شهر نیز چاپ و در اختیار مسافران نوروزی از طریق ستادهای اسکان قرار گرفته است.

این مسئول در ادامه سخنان خود برگزاری جلسات توجیهی برای کارشناسان تعاون ادارات آموزش و پرورش، مدیران مدارس، سرایداران، کاربران و دیگر اعضای ستادهای اسکان نوروزی و ارائه توصیه‌های لازم در خصوص نحوه تکریم هرچه بیشتر مسافران نوروزی در این جلسات را از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برای مطلوب‌تر کردن وضعیت اسکان، بازدیدهای مکرر قبل از شروع اسکان و حین پذیرش و اسکان مسافران فرهنگی توسط کارشناسان استانداری، مدیرکل و کارشناسان میراث فرهنگی و گردشگری و کارشناسان تعاون و بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان از ستادهای اسکان نوروزی به عمل آمده است.

وی همچنین با ارائه آماری از تعداد مسافران پذیرش شده در 24 ساعت گذشته گفت: روز دهم فروردین امسال 391 خانواده با حجم جمعیتی یک‌هزار و 850 نفر و 2 هزار و 35 نفر روز در مدارس استان اسکان یافته‌اند.

انتهای پیام/73005/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول