اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاکعلی:

سلوک مدیریتی مبتنی بر معنویت باشد

امام جمعه شهر خاکعلی گفت: سلوک مدیریتی باید مبتنی بر اخلاق، عدالت و معنویت باشد.

سلوک مدیریتی مبتنی بر معنویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام علی اکبری در جلسه هم‌اندیشی مسئولان بخش بشاریات شهرستان آبیک با فرماندار این شهرستان اظهار داشت: معنویت و دیانت مسئولان در تمام سطوح باید از توده مردم بیشتر و متراکم باشد.

وی مسئولیت در مکتب تعالیم دینی را یک امانت الهی دانست و افزود: همه مسئولان باید در حفظ سمت مسئولیتی خود کوشا باشند و طبق تکلیف شرعیه عمل کنند.

امام جمعه شهر خاکعلی ادامه داد: مسئولان باید در راستای افزایش معنویت و اعتقادات خود گام‌های مثبتی بردارند تا عملکرد مثبتی داشته باشند و بتوانند اعتماد مردم را به خود افزایش دهند.

اکبری هم‌فکری و هم‌اندیشی مسئولان شهرستان آبیک را برای رفع مشکلات موجود در شهر خاکعلی ضروری دانست و افزود: با تلاش و همت مسئولان می‌توان در راستای رفع معضلات و مشکلات موجود در شهر خاکعلی گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

عبدالحسین داداشی فرماندار شهرستان آبیک نیز در این جلسه بر رفع مشکل آب‌بها و اوقافی بودن اراضی شهر خاکعلی از سوی مسئولان این شهرستان تأکید کرد و گفت: همه مسئولان باید با کار مضاعف و تلاش، مشکلات مردم بخش بشاریات را به طور مستمر پیگیری و رفع کنند.

در این جلسه مقرر شد ماهانه یکبار جلسه‌ای با حضور فرماندار این شهرستان در دفتر امام جمعه شهر خاکعلی تشکیل و مشکلات این شهر بررسی و چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/77006/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول