اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اصفهان خبر داد

اختصاص 14 درصد مصوبات مدیریت شهری اصفهان به حمل و نقل عمومی

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طی 10 سال گذشته 70 درصد مصوبات شورای شهر اصفهان به حمل و نقل شخصی و 14 درصد از این مصوبات نیز به حمل و نقل عمومی اختصاص داشته است.

اختصاص 14 درصد مصوبات مدیریت شهری اصفهان به حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی ظهر امروز با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، اظهار کرد: در حال حاضر تقویت و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی جزو برنامه‌های اولیه کشور‌های پیشرفته دنیا قرار دارد.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته مناطق7 و 4 شهرداری اصفهان طرح‌هایی را در این مناطق افتتاح کرده‌اند، اضافه کرد: طرح‌های راه‌اندازی شده در منطقه چهار به مسائل شهری مانند توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص داده شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه طرح‌های راه‌اندازی شده در منطقه هفت اصفهان نیز به مباحث محله محوری اختصاص داشته است، تصریح کرد: طرح‌های محله محوری برای افزایش رضایت‌مندی مردم در محلات در مناطق شهرداری اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های بسیاری در ارتباط با آزاد‌سازی خیابان شاهد صورت گرفته و در حال حاضر این خیابان کلنگ‌زنی شده است، ادامه داد: امیدواریم که این خیابان طی چهار ماه آینده راه‌اندازی شود.

قربانی با بیان اینکه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و اتوبوس‌رانی اصفهان فاز دوم خط یک BRT اصفهان را راه‌اندازی کرده‌اند، تأکید کرد: فاز دوم این خط از میدان آزادی به سمت میدان قدس راه‌اندازی شده است و از چهار روز گذشته به صورت آزمایشی سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات بسیاری از سوی شهرداری و اتوبوس‌رانی برای خرید اتوبوس‌های این فاز صورت گرفته است، افزود: خرید اتوبوس‌های جدید برای قرار گرفتن در این فاز هزینه‌های بسیاری را به دنبال داشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طی 10 سال گذشته 70 درصد مصوبات شورای شهر اصفهان به حمل و نقل شخصی، 14 درصد به حمل و نقل عمومی، پنج درصد به توسعه پارکینگ، پنج درصد به حمل و نقل غیر موتوری و شش درصد از این مصوبات نیز به مدیریت تقاضا و افزایش ایمنی اختصاص داشته است.

وی با بیان اینکه جهت‌گیری مصوبات مدیریت شهری اصفهان توسعه حمل و نقل عمومی باشد و حمل و نقل عمومی باید در سطح شهر فرا‌گیر شود، اظهار کرد:  راهکار‌های مورد نیاز باید به منظور توسعه و تقویت حمل و نقل عمومی در سطح شهر اجرا شود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول