اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس:

واگذاری مدیریت آب‌های کرمانشاه غیرقانونی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری مدیریت آب‌ها و سدهای استان کرمانشاه به تهران یک‌جانبه و غیرقانونی بوده در حالی ‌که کار و زحمت آن بر عهده مردم کرمانشاه بوده است.

واگذاری مدیریت آب‌های کرمانشاه غیرقانونی است

فتح‌الله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: با توجه به اینکه وزیر نیرو، مدیریت آب‌های استان کرمانشاه را به تهران واگذار کرده، لازم است که فردا به منظور پاسخگویی به سؤالات من به کمیسیون انرژی و کشاورزی آب و منابع‌ طبیعی بیاید.

حسینی با اشاره به اینکه وزیر نیرو در راستای بحث مدیریت سدهای استان کرمانشاه با اختیارات خود، مدیریت این بخش را به تهران داده با غیرقانونی دانستن این اقدام، ادامه داد: این تصمیم یک‌جانبه بوده در حالی‌ که کار و زحمت آن بر عهده مردم کرمانشاه بوده و اکنون تصمیم‌گیری در اختیار تهران گذاشته شده است.

وی این اقدام را توهین به توان مدیریتی استان دانست و اعلام کرد: مسئولان آب منطقه‌ای استان نیز از این موضوع غفلت کرده‌اند.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر اقتصاد نیز در مورد وضعیت بازارچه‌های مرزی باید پاسخگو باشد، اذعان داشت: بازارچه باید در اختیار گمرکات قرار می‌گرفت و موضوعاتی در این‌باره وجود دارد که لازم است وزیر مربوطه پاسخگو باشد و به کمیسیون اقتصاد بیاید.

انتهای پیام/2700/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول