اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

بیشتر برنامه‌های مدیریت بحران گلستان تحقق یافت

مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: بررسی برنامه‌های امسال این اداره کل نشان می‌دهد، بخش بسیاری از این برنامه‌ها به بار نشسته است.

بیشتر برنامه‌های مدیریت بحران گلستان تحقق یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم سمیعی عصر امروز در آخرین نشست امسال با کارکنان مدیریت بحران استان گلستان اظهار داشت: این نتیجه مثبت، حاصل تلاش و پیگیری‌های مجدانه و دلسوزانه همکاران و احساس مسئولیت آنان نسبت به انجام برنامه‌هایی بود که تدوین شده بود.

روحیه کار و همکاری باید تقویت شود

وی ادامه داد: روحیه تلاش و همکاری دسته‌جمعی در این مجموعه باید تقویت شود تا به نتایج بهتری در سال آینده دست پیدا کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان با اشاره به مجموعه برنامه‌های این اداره کل در سال آینده اذعان داشت: بخش مهمی از این برنامه‌ها جدا از مسئولیت‌های متداولی است که بر اساس پست و جایگاه برای نیروها تعریف شده است.

سیاست برنامه براساس 4 مرحله مدیریت بحران تدوین شده است

سمیعی یادآور شد: سیاست و جهت‌گیری برنامه‌های این اداره کل با توجه به چهار مرحله مدیریت بحران (پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی) تدوین شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری به عنوان یکی از مهمترین اصول مبنایی برای پیشبرد برنامه‌های این اداره کل تلاش شده تا مجموعه فعالیت‌ها رویکرد پیشگیرانه داشته باشد.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به مهمترین فعالیت‌های سال‌جاری این اداره کل افزود: پایان دوره آموزشی غدیر یک، فعال‌سازی کارگروه‌های آموزش و اطلاع‌رسانی، تامین و توزیع اقلام و امکانات مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی برخی از فعالیت‌های موفق این اداره کل بوده است.

حضور موثر نمایندگان مدیریت بحران در کارگروه‌های 14گانه مدیریت بحران

سمیعی با تشکر از نمایندگان این اداره کل در کارگروه‌های‌ 14گانه استان خاطرنشان کرد: برون‌رفت این کارگروه‌ها به ویژه کارگروه‌های سیل و مخاطرات طبیعی، امداد و نجات و آموزش همگانی، آموزش و اطلاع‌رسانی، بیمه و بازتوانی و ... نشان می‌دهد که حضور موثر نمایندگان این اداره کل در نتایج به دست آمده موثر بوده است.

وی یادآور شد: همه این تلاش‌ها مبین دلسوزی و همراهی مجموعه‌ای است که می‌خواهد در این عرصه فراهم‌ساز جامعه‌ای ایمن و کم‌ حادثه باشد.

شعار سال جدید مقام معظم رهبری مبنای تلاش‌های این اداره کل

سمیعی با اشاره به اینکه انجام همه امور بر مبنای رضایت خداوند تبارک تعالی است اضافه کرد: با توکل به خدا شعار سال جدید که توسط مقام معظم رهبری اعلام می‌شود، مبنا و محور اصلی اجرای برنامه‌های این مجموعه خواهد بود.

به گفته وی کار در مدیریت بحران اگرچه با مشقت‌هایی همراه است اما لذت نتیجه کار که همان تلاش برای ایمن‌سازی جامعه از خطر، کاهش بلایای طبیعی و نجات جان انسان‌ها است کام تلاشگران این عرصه را شیرین می‌سازد.

به کار گرفتن همدلی بیشتر برای اجرای برنامه‌های سال جدید

همچنین جانشین مدیریت بحران استان گلستان با تشکر از مجموعه تلاش‌های انجام گرفته در عرصه مدیریت بحران گفت: این مجموعه با همدلی و دوستی تلاش خود را برای به ثمر نشاندن برنامه‌های سال جدید به کار خواهد بست.

صادق علی‌مقدم تصریح کرد: نتایج زحمات سال گذشته و بررسی نقاط ضعف و قوت آن، بهترین راهنما برای پیشبرد بهتر امور و وظایف محوله است.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد و نزدیک به نیمی از جمعیت  آن در روستاها ساکن هستند.

انتهای پیام/83002/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول