اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی بوشهری تاکید کرد

لزوم ثبات مدیریتی در حوزه خدمات شهری/ الگوی تمدن‌سازی اسلامی در قم ایجاد شود

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه ثبات مدیریتی در توسعه و آبادانی شهر تاثیرگذار است گفت: تغییرات سریع مدیریتی ممکن است رها شدن برخی امور را در پی داشته باشد که این امر به ضرر مردم است.

لزوم ثبات مدیریتی در حوزه خدمات شهری/ الگوی تمدن‌سازی اسلامی در قم ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در دیدار شهردار و معاونان شهرداری قم فضای مذهبی و معنوی قم را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: شهرداری قم در دوره کنونی سرزندگی، شادابی و زیباسازی محیط شهری متناسب با معنویت را سرلوحه کارها قرار داده است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های نوروز امسال تقارن این روزها با فاطمیه است؛ این امر موجب نفوذ فرهنگ فاطمی در قم و سایر شهرها شده و برکات فراوانی خواهد داشت.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه در برخی مناطق شأن ایام عزاداری رعایت نمی‌شود گفت: این امر ممکن است به دلیل بی‌اطلاعی افراد باشد بنابراین نهادهایی مانند شهرداری‌ها باید با اطلاع‌رسانی صحیح از مدت‌ها قبل این مسئله را به آنها یادآوری کرده و از بروز مشکلات جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: استانداری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم می‌توانند تقویمی بر اساس مناسبت‌های مذهبی تدوین کرده و در اختیار همه اقشار قرار دهند و از این طریق اطلاع‌رسانی در زمینه رعایت شأن عزاداری‌ها و سایر مناسبت‌ها صورت می‌گیرد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به رویکرد مذهبی مدیران شهرداری قم خاطرنشان کرد: باید الگویی برای اجرای طرح‌های مذهبی و تمدن‌سازی دینی مد نظر رهبر معظم انقلاب در قم ایجاد شود.

امام جمعه قم بیان داشت: رهبری بارها بر مسئله تمدن‌سازی دینی تاکید فرموده‌اند و قم باید در این عرصه پیشتاز باشد و با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان به این مهم دست یافت.

وی با تاکید بر تقویت روحیه خودباوری و امید در جامعه به عنوان یکی از مطالبات رهبری تصریح کرد: مدیران و مسئولان در هر جایگاه و مرتبه‌ای که هستند باید این مسئله را مورد توجه قرار دهند.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: رهبر معظم انقلاب امسال را به نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نامگذاری کرده‌اند و تعبیر به حماسه از سوی ایشان دارای فلسفه خاصی است زیرا هر اقدام ساده‌ای حماسه نیست و باید حرکت بزرگی در جامعه صورت گیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ثبات مدیریتی در توسعه و آبادانی شهر تاثیرگذار است اظهار کرد: تغییرات سریع مدیریتی ممکن است رها شدن برخی امور را در پی داشته باشد که این امر به ضرر مردم است؛ مدیری که ابتدا آسیب‌شناسی کرده و نیازها را دریافته برای اصلاح امور به زمان نیاز دارد.

انتهای پیام/78004/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول