اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مدیریت بحران گلستان:

اطلاع‌رسانی از اقدامات مدیریت بحران ضرورت کاری است

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان گفت: اطلاع‌رسانی از اقدامات و فعالیت‌های این اداره کل به عنوان یک ضرورت کاری در برنامه سالانه تعبیه شده است.

اطلاع‌رسانی از اقدامات مدیریت بحران ضرورت کاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ قاسم سمیعی شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه نشست نوروزی با معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در محل اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار داشت: بازخورد مثبت انعکاس اخبار این اداره کل در بین دستگاه‌ها و افکار عمومی، تلاش ما را برای اطلاع‌رسانی بیشتر و سریع‌تر به جامعه ترغیب می‌کند.

وی تصریح کرد: این بازخوردها نشان می‌دهد نحوه انعکاس فعالیت‌های این اداره کل، فراتر از تصور و انتظاری است که در شرایط معمولی برآورد می‌شود.

برنامه‌ریزی برای اطلاع رسانی هدفمند به افکار عمومی

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با تاکید بر اهمیت جایگاه اطلاع‌رسانی در این مدیریت اضافه کرد: مهمترین وظیفه ما آشنایی مردم با اقدامات این مجموعه است که این آشنایی از طریق انعکاس اخبار به واسطه رسانه‌ها محقق می‌شود.

سمیعی یادآور شد: اطلاع‌رسانی هدفمند توام با اشاعه موضوعات آموزشی فرآیندی است که این مجموعه در خبررسانی به جامعه پیگیری می‌کند.

نگارش اصولی و حرفه‌ای اخبار مدیریت بحران گلستان   

وی خاطرنشان کرد: این تعداد خبر چند برابر حجم اطلاع‌رسانی برخی از حوزه‌های خبری است که در استانداری گلستان و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان اطلاع‌رسانی می‌کنند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با تاکید بر نشر اخبار یاد شده در تمامی خبرگزاری‌ها و مطبوعات سراسری و استانی افزود: نگارش اصولی و حرفه‌ای خبر، توام با توجه ویژه رسانه‎ها به موضوع مدیریت بحران موجب شده تا شاهد انتشار اخبار گسترده این مدیریت در رسانه‌ها باشیم.

سمیعی اذعان داشت: بخش مهمی از این موفقیت در نگاه ویژه به ساختار اطلاع‎رسانی این مدیریت است که تاکنون کمتر به آن توجه شده بود.

نگاه حرفه‌ای مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت بحران

وی با تشکر از علیرضا حسینی مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل مدیریت بحران استان گلستان افزود: تحول مثبت اخیر به دلیل توجه وی‍ژه این نیروی حرفه‌ای مسلط به موضوع اطلاع‌رسانی در این حوزه است.

به گفته وی انتظار می‌رود دیگر بخش‎های این اداره کل نیز بتوانند با استفاده از ظرفیت مناسب اطلاع‌رسانی، فعالیت‎های انجام گرفته در حوزه‎های مختلف مدیریت بحران استان را به افکار عمومی ارائه دهند.

تشکر از رسانه‌های خبری سهیم در اطلاع‌رسانی مدیریت بحران

سمیعی با تشکر از رسانه‎های خبری به ویژه صدا وسیمای استان، خبرگزاری‎ها و مطبوعات تاکید کرد: رسانه‎ها به عنوان مهمترین عناصر تاثیر‎گذار در مدیریت بحران، همیشه در کنار این مجموعه بوده‎اند و لحظه‎ای نسبت به اطلاع‎رسانی از این بخش و حوادث روی داده در استان غفلت نکرده‎اند.  

وی ادامه داد: جا دارد از صدا وسیمای استان، خبرگزاری فارس و ایرنا که با درک اهمیت موضوع مدیریت بحران بیشترین پوشش خبری را به این مجموعه اختصاص داده‌اند، تشکر و قدردانی کنم.

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان از مطبوعات استانی و منطقه‌ای و دیگر خبرگزاری‌های سطح کشور نیز به دلیل توجه به موضوع مدیریت بحران تشکر و قدردانی کرد.

سمیعی یادآور شد: در سال جدید بنا داریم بیشتر به موضوع رسانه بپردازیم و آموزش این بخش از مدیریت بحران را تقویت کنیم.

وی در پایان با تشکر از نگاه مثبت معاون سیاسی امنیتی استار گلستان اظهار داشت: این اداره کل برای تحقق شعار مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/83002/ب40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول