اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر:

شعار اصلی مدیریت ارشد استان بوشهر «کار، کار و کار» است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: انتخابات آینده مسئله مهمی است که پیش رو داریم و باید در این زمینه برنامه‌ریزی کنیم، ولی شعار اصلی مدیریت ارشد استان "کار، کار و کار" است.

شعار اصلی مدیریت ارشد استان بوشهر «کار، کار و کار» است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدحسین پرآور در نشست مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: تلاش برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و باید با وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه در این مسیر گام برداریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: باید از هر حرف، کلام و ندایی که بوی تفرقه دهد و باعث سوءاستفاده سودجویان شود، خودداری شود.

پرآور بیان داشت: برنامه مدیریت ارشد استان استفاده حداکثری از زمان برای رفع مشکلات مردم استان است و مسئولان نیز باید در این مسیر هماهنگ باشند.

وی اضافه کرد: انتخابات آینده مسئله مهمی است که پیش رو داریم و باید در این زمینه برنامه‌ریزی کنیم، ولی شعار اصلی مدیریت ارشد استان "کار، کار و کار" است.

این مسئول اذعان داشت: در ماه‌های اخیر شاهد اجرای طرح‌های بزرگی در استان بوده‌ایم که تمامی مردم استان از برکات آن بهره‌مند شده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر عنوان کرد: بیمارستان جدید برازجان، شبکه‌های آبیاری و زهکشی شهرستان و طرح‌های بزرگی در دوران کوتاه مدیریت جناب حسنوند در استان بوشهر شروع شده و به بهره‌برداری رسیده است.

پرآور ابراز داشت: همه باید دست در دست هم دهیم و برای توسعه و اعتلای استان بوشهر تلاش کنیم و از تمامی مدیران اجرایی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، نخبگان استان و ... انتظار داریم در این مسیر همکاری و تلاش داشته باشند.

وی افزود: نباید به‌خاطر اختلاف‌نظرهای خود چهره استان و شهرستان را سیاه جلوه دهیم، چون دود آن در چشم مردم می‌رود و هیچ منفعتی برای مردم ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: امنیت استان بوشهر در وضعیتی مطلوب است و بر اساس آمارهای رسمی، بوشهر جزو استان‌های امن کشور است.

پرآور ادامه داد: تا پایان بهمن‌ماه سال جاری میزان وقوع جرایم استان هفت درصد کاهش و میزان کشفیات استان نیز 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: از دستگاه قضایی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و شورای تامین استان بوشهر که برای ایجاد چهره‌ای امن برای استان بوشهر تلاش کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: برخورد دستگاه قضایی شهرستان دشتستان با مجرمین و نشان دادن آنها در ملأعام از اقدامات ارزشمندی است که روزهای گذشته در این شهرستان شاهد بوده‌ایم و در بهبود وضعیت امنیتی مؤثر است.

پرآور به علل انتخاب خرمی به‌عنوان فرماندار دشتستان اشاره کرد و افزود: قصد داشتیم برای دشتستان فرمانداری بومی انتخاب کنیم و با توجه به پتانسیل‌هایی چون روحیه بسیجی، ولایتمداری و ... ایشان را به وزارت کشور پیشنهاد دادیم و پس از طی روند مربوطه شاهد معرفی ایشان به‌عنوان فرماندار دشتستان هستیم.

انتهای پیام/2452/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول