اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار بوشهر:

مسئولان در ایام نوروز در منطقه مدیریتی خود حضور داشته باشند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: مسئولان در ایام نوروز در منطقه مدیریتی خود حضور داشته باشند.

مسئولان در ایام نوروز در منطقه مدیریتی خود حضور داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، شاپور رستمی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر دشتستان اظهار داشت: زمان عنصری طلایی است که مسئولان در اختیار دارند و باید نهایت بهره‌برداری را از زمان برای خدمت به مردم داشته باشیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به فرصت‌ها و موقعیت‌های دشتستان و ظرفیت‌های بالایی که برای پیشرفت این شهرستان وجود دارد، باید کارها را به سمت جلو حرکت دهیم.

رستمی بیان داشت: در استان بوشهر و دشتستان ظرفیت‌های فراوانی برای کار و خدمت وجود دارد و لازمه کار این است که با همدلی و همت از یکدیگر حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: در صحنه‌های سخت مانند سیل دشتستان شاهد بودیم که مسئولان و مردم چگونه جلو آمدند و مشکلات موجود را مدیریت کردند.

این مسئول اذعان داشت: مردم همراه و همگام با مسئولان هستند و باید قدردان ایشان باشیم و تمام توان خود را برای خدمت به مردم به‌کار گیریم و برای جلب رضایت ایشان تلاش کنیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به انتصاب فرماندار جدید دشتستان، عنوان کرد: جناب خرمی از نیروهای با پتانسیل دشتستان و استان است و سابقه مدیریتی درخشانی دارد که امیدواریم تمام توان و تلاش خود را برای توسعه و اعتلای دشتستان به‌کار گیرند.

رستمی ابراز داشت: در طول یک‌ سال گذشته مدیران تلاش و همت بالایی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات موجود داشته‌اند که از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: در ایام نوروز باید تلاش کنیم که میزبانی خوب برای مسافران نوروزی باشیم و اقدامات را به‌ شکلی سامان‌دهی کنیم که مسافران با رضایت کامل استان را ترک کنند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: باید به این مهم توجه داشته باشیم که مسافران نوروزی مبلغینی برای استان و شهرستان ما هستند و این استان را به مردم سراسر کشور معرفی خواهند کرد.

رستمی تصریح کرد: باید تمامی برنامه‌ریزی‌های خود را به‌صورت عملی نشان دهیم و میزان رضایت مسافرینی که از منطقه بازدید می‌کنند، نمودی از میزان موفقیت ما در اجرای برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: شهرداران در ستاد تسهیلات سفر مسئولیت و نقشی مهم بر عهده دارند و در ایام نوروز باید نقششان را به نحو مطلوب به منصه ظهور بنشانند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر عنوان کرد: تمامی مسئولان اجرایی و مسئولان کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر باید در ایام تعطیلات نوروز در منطقه مدیریتی خود حضور داشته باشند و نفرات دوم و سوم دستگاه اجرایی خویش را هم به ستاد تسهیلات سفر معرفی کنند.

رستمی بیان داشت: باید امکانات لازم و اولیه مسافران نوروزی را تهیه کنیم و از این طریق زمینه را برای افزایش جمعیت گردشگران و مسافران نوروزی در سال‌های آتی هموار کنیم.

انتهای پیام/2452/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول