اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن کریم خراسان جنوبی خبر داد

هزینه‌کرد 60 میلیون تومانی دوره تخصصی تربیت معلم در خراسان جنوبی

مسئول دارالقرآن کریم خراسان جنوبی با بیان اینکه در دوره تخصصی ویژه تربیت معلم یک‌هزار و 300 گواهینامه صادر شده، گفت: برای دوره تخصصی تربیت معلم در خراسان جنوبی 60 میلیون تومان هزینه شده است.

هزینه‌کرد 60 میلیون تومانی دوره تخصصی تربیت معلم در خراسان جنوبی

محمد‌رضا اشرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با کلاس‌های قرآن شهری و روستایی اظهار داشت: در سال گذشته 311 کلاس روخوانی، روان‌خوانی، صوت و لحن، تجوید، مفاهیم قرآن، حفظ جزء 30 و حفظ کامل قرآن برگزار شد.

وی ادامه داد: کلاس‌های قرآن 90 درصد توسط خانه‌های قرآنی روستایی و شهری پوشش داده شد و مجری آنها تشکل‌های قرآنی شهری و روستایی است.

شرکت بیش از 6 هزار معلم در دوره تخصصی تربیت معلم دارالقرآن کریم خراسان‌جنوبی

مسئول دارالقرآن کریم خراسان جنوبی از برگزاری دوره تخصصی تربیت معلم قرآن، روخوانی و روان‌خوانی در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: تعداد 6 هزار و 116 معلم در این طرح شرکت داشتند.

اشرفی مبلغ هزینه شده در دوره تخصصی تربیت معلم را 60 میلیون تومان برشمرد و اضافه کرد: یک هزار و 300 گواهینامه در تربیت معلم و تعداد 40 گواهینامه توسط سازمان دارالقرآن خراسان‌جنوبی صادر شده است.

وی بیان داشت: تعداد 16 مؤسسه قرآنی و همچنین تعداد 10 خانه قرآنی شهری در خراسان جنوبی ثبت شده است.

مسئول دارالقرآن کریم خراسان جنوبی عنوان کرد: هم‌اکنون تعداد 140 روستا دارای خانه قرآنی هستند که برای آنها مجوز صادر شده است.

شرکت 620 متقاضی در مسابقه نورالهدی

اشرفی با بیان اینکه مسابقه نورالهدی کشوری برگزار شد، گفت: در مسابقه کشوری نورالهدی 620 متقاضی شرکت کردند و این مسابقه بر اساس تفسیر قرآنی جزء‌های 15، 16 و 17 برگزار شد.

وی با اشاره به برندگان این مسابقه اذعان داشت: در  این مسابقه به 19 نفر گواهینامه همچنین به سه نفر از برندگان جوایز نقدی اعطا شد که جایزه نفر نخست کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جایزه نفرات دوم و سوم مبلغ 100 هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/69015/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول