اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری 25 دوره تخصصی قرآنی ویژه جوانان سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری 25 دوره تخصصی قرآنی ویژه جوانان سعدآباد خبر داد.

برگزاری 25 دوره تخصصی قرآنی ویژه جوانان سعدآباد

حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سعدآباد اظهار داشت: در سال 91 شاهد فعالیت‌های ارزشمندی در حوزه گسترش فرهنگ دینی در منطقه بودیم و استقبال خوبی نیز از برنامه‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در سال 91، برنامه‌های متنوع قرآنی در این منطقه برگزار شده است افزود: برگزاری کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، حفظ و مفاهیم قرآن کریم، برگزاری کلاس‌های تفسیر و ترجمه قرآن در مساجد و خانه‌های قرآنی و اجرای مسابقات قرآنی نورالهدی، قرائت و حفظ قرآن و قرائت تصحیح نماز از مهم‌ترین فعالیت‌های قرآنی بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد یادآور شد: تعداد زیادی از کودکان، نوجوانان و جوانان اعم از خواهر و برادر از مزایای آموزشی قرآنی در این شهر و همچنین روستاهای تابعه بهره‌مند شدند.

جمالی از برگزاری 25 دوره تخصصی قرآنی ویژه جوانان سعدآباد خبر داد و ابراز داشت: در نیمه دوم سال 91 شاهد اجرای برنامه‌های قرآنی ویژه جوانان بودیم که برگزاری 25 دوره تخصصی قرآنی شامل حفظ و روخوانی از جمله این برنامه‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: برگزاری 15 کلاس قرآنی در طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان، برگزاری جلسات قرآنی مختلف ویژه ماه رمضان در مساجد، برگزاری کلاس حفظ جزء 30، برگزاری مسابقه نورالهدی و حمایت مالی و معنوی از خانه‌های قرآن روستایی از دیگر برنامه‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد بوده است.

این مسئول گفت: در شرایطی که دشمنان با صرف هزینه بسیار زیاد برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند باید دست به دست هم دهیم و با برگزاری برنامه‌های دینی و مذهبی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/2452/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول