اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خبر داد

فعالیت 14 مرکز تخصصی قرآنی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از فعالیت 14 مرکز تخصصی قرآنی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 14 مرکز تخصصی قرآنی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات ظهر امروز در نشست فعالان قرآنی جم اظهار داشت: شهرستان جم در حوزه فرهنگ دینی و قرآنی جایگاه خاصی دارد و روزبه‌روز شاهد بهبود فعالیت‌های قرآنی و مذهبی هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از فعالیت 14 مرکز تخصصی قرآنی در این شهرستان خبر داد و افزود: در راستای نیل به اهداف سازمان در آموزش همگانی قرآن کریم کار ثبت مراکز قرآنی به منظور برنامه‌ریزی بهتر و منسجم‌تر در حوزه فعالیت‌های قرآنی در دستور کار قرار گرفت و با تلاش کارشناس قرآن این اداره تاکنون 14 مرکز تخصصی قرآنی در سطح شهرستان به ثبت رسیده است.

سادات از ثبت 12 خانه قرآنی و دو مؤسسه قرآنی در یک سال گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: فعالیت در حوزه قرآن با توجه به کثرت نهادهای متولی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی کامل دستگاه‌های متولی است تا از موازی‌کاری و اتلاف وقت و هزینه صرفه‌جویی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خواستار افزایش سهمیه دوره‌های قرآنی متناسب با مراکز قرآنی شد و از همکاری دارالقرآن استان در ثبت مؤسسات و مراکز قرآنی قدردانی کرد.

مدیر مرکز دارالقرآن ریحانة‌النبی شهرک توحید جم نیز از آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به خردسالان نوآموز در این مرکز خبر داد.

سهیلا آقاجری زیتونی بیان کرد: فراگیران بخش خردسال با حضور در پارک ترافیک با همکاری راهور شهرستان، با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر مرکز دارالقرآن ریحانةالنبی شهرک توحید جم گفت: در این برنامه آموزشی، کارشناسان راهور شهرستان به آموزش خردسالان پرداختند.

وی یادآور شد: آشنایی با تابلوهای راهنمایی و رانندگی، چراغ راهنمایی، نحوه عبور از خیابان، اتومبیل سواری و سایر موارد قانون راهنمایی و رانندگی از برنامه‌های اجرا شده در پارک ترافیک بود.

انتهای پیام/2451/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول