اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان تاکید کرد

لزوم گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان بر لزوم گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه برای مقابله با جنگ نرم فرهنگی تاکید کرد.

لزوم گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی بعد از ظهر امروز در نشست با فعالان مذهبی کنگان ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت سال نو و همچنین تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اول، حضرت فاطمه (س) را برترین زن جهان هستى خواند که در پیشگاه خدا و بهشت‏ برین بر تمام زنان تفوق خواهد داشت.

امام جمعه کنگان بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم ایام فاطمیه تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه امسال ایام فاطمیه اول با نوروز تقارن دارد، نباید هیچ یک از این دو را فدای دیگری کنیم بلکه باید هر یک را در نهایت جدیت دنبال کنیم که البته باید مواظب تبلیغات سوء بیگانگان و دشمنان و تدارک‌دیدگان جنگ نرم فرهنگی باشیم.

محمودی تصریح کرد: امروز دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان هستند و از هر فرصتی برای پیش بردن اهداف خود بهره می‌برند که باید همواره دقت نظر لازم را داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: از مسئولان فرهنگی به‌ویژه مسئولان تبلیغات اسلامی انتظار داریم در ایام تعطیلات نسبت به معرفی قابلیت‌های فرهنگی کنگان به مهمانان نوروزی اهتمام ورزند.

امام جمعه کنگان ابراز داشت: کنگان دارای ویژگی‌های ارزشمند توریستی است و همه ساله میزبان جمع زیادی از مهمانان نوروزی است که مسئولان باید آماده استقبال و اسکان و پذیرایی از مهمانان باشند.

محمودی افزود: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه باید مورد عنایت قرار گیرد و این مسئله گامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

مسئولان حاضر در جلسه نیز پیرامون چگونگی برگزاری مراسم‌های مذهبی و عزاداری خیابانی مطالب لازم را بیان کردند.

انتهای پیام/2451/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول