اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم خبر داد

تشکیل بانک اطلاعاتی فعالان فرهنگی و قرآنی جم

رئیس تبلیغات اسلامی جم از تشکیل بانک اطلاعاتی فعالان فرهنگی و قرآنی جم خبر داد.

تشکیل بانک اطلاعاتی فعالان فرهنگی و قرآنی جم

حجت‌الاسلام سید حسین سادات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی جم در یکسال اخیر در راستای ترویج فرهنگ دینی در جامعه اهتمام خاصی داشته و برنامه‌های متنوعی برگزار کرده است.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های دینی و قرآنی از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان در تبلیغات اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از توزیع اقلام فرهنگی شامل کتاب، مجله، نشریه، کتابچه، قرآن، رحل، ادعیه، پوستر، و... در مناسبت‌های مختلف خبر داد و خاطر نشان کرد: این امر در راستای تقویت وضعیت فرهنگی و دینی انجام گرفته است.

سادات تصریح کرد: حضور در جلسات فرهنگ عمومی شهرستان، تصویب ساخت مدرسه معارف در شهرستان، تعامل با فرماندار و امام جمعه شهرستان، برگزاری مجالس ویژه در فاطمیه اول و دوم هر کدام به مدت سه شب در همه هیئات مذهبی و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در مناسبت‌های مختلف از جمله برنامه‌های این اداره در سال 92 است.

وی از تشکیل بانک اطلاعاتی فعالان فرهنگی و قرآنی جم خبر داد و گفت: حضور مستمر در نماز جمعه، تعامل با شرکت‌های صنعتی در همکاری‌های فرهنگی و تشکیل بانک اطلاعاتی فعالان فرهنگی، قرآنی، روحانیون بومی، هیئات مذهبی، رابطین فرهنگی روستاها، میزبانان روحانیون، خانه‌های قرآن نیز از دیگر فعالیت‌های این اداره در نیمه نخست سال جاری است.

سادات تایید گزارش عملکرد ماهانه روحانیون طرح هجرت، ارسال گزارش عملکرد روحانیون مستقر به صورت فصلی، اعزام روحانیون به جلسات و همایش‌های مرکز استان، اختتامیه کلاس‌های قرآنی، اختتامیه طرح‌های اوقات فراغت، مراسم اعتکاف با 500 معتکف و 20 گفتمان دینی با موضوعات ابلاغی را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی جم اعلام کرد.

وی همچنین به برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: نشست با مبلغان بومی، تصویب ساخت 2 خانه عالم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، پیگیری تامین زمین مناسب برای تاسیس اردوگاه تفریحی ورزشی، برگزاری اعتکاف رمضان، تقدیر از مبلغان نمونه، برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ، نصب بنر و پلاکارد در سردر اداره در تمام مناسبت‌ها، حمایت از برنامه‌های فرهنگی روحانیون مستقر و طرح هجرت، تعامل با نهادهای فرهنگی شهرستان و بازدید مداوم از روحانیون و کانون‌ها و مساجد شهرستان از برنامه‌های اجرا شده در شهرستان جم در سال 1391 بوده است.

انتهای پیام/2451/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول