اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت فرا رسیدن سال نو

سبد غذایی و بهداشتی به 300 نفر از مددجویان اهدا شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال نو، سبد غذایی و بهداشتی به مددجویان زیر پوشش مرکز مراقبت بعد از خروج اهدا شد.

سبد غذایی و بهداشتی به 300 نفر از مددجویان اهدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین،حجت‌الاسلام قنبر حاج‌حسینی، اظهار داشت: این اقدام در راستای اجرای برنامه‌های حمایتی و تأمین بخشی از معیشت خانواده مددجویان نیازمند صورت گرفته است.

وی افزود: سبد کالا شامل اقلامی همچون ماکارونی، رب گوجه فرنگی، تن ماهی، قند و شکر، تنقلات شب عید و مواد شوینده است که در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت.

این مسئول بیان کرد: در طول سال با بازدیدهایی که از سوی مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های استان صورت می‌گیرد، خانواده مددجویان نیازمند شناسایی و زیر پوشش قرار می‌گیرند.

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های قزوین عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز با طرح و برنامه‌هایی که این اداره در نظر گرفته است تلاش می‌کنیم تا از جنبه‌های حمایتی با حفظ‌ شخصیت جامعه هدف و مددجویان، شادی را به فرزندان و خانواده‌های آن‌ها هدیه کنیم.

انتهای پیام/77002/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول