اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از کودکان سوءتغذیه‌ای

420 سبد غذایی میان کودکان محروم کهگیلویه‌ای توزیع شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد کهگیلویه گفت: در راستای حمایت از کودکان سوءتغذیه‌ای در خانواده‌های کهگیلویه، 420 کودک زیر شش سال، سبد غذایی دریافت کردند.

420 سبد غذایی میان کودکان محروم کهگیلویه‌ای توزیع شد

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از پرداخت بیش از 600 میلیون ریال اعتبار جهت تغذیه کودکان زیر شش سال تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه، تغذیه کودکان زیر شش سال را با هدف کمک به بهبود وضعیت جسمانی و سلامت کودکان مبتلا به سوءتغذیه در خانواده‌های نیازمند دانست و گفت: این اقدام از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است.

وی افزود: اجرای طرح مقابله با سوءتغذیه در مجموعه کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه از طرح‌‌های مهم و ارزشمندی است که در شهرستان اجرایی شده است.

این مسئول نهاد حمایتی در ادامه ابراز داشت: در همین راستا در شش ماهه دوم سال برای 420 کودک زیر شش سال سبد غذایی در نظر گرفته شد و به آنان اهدا گردید.

رحیمی‌نیا با بیان اینکه هزینه در نظر گرفته شده برای این سبدها 646 میلیون ریال است، تصریح کرد: سرانه پرداختی به هر کودک یک‌میلیون و 538 هزار ریال است.

مدیر کمیته امداد کهگیلویه با تشریح روند اجرای این طرح گفت: برنج، ماکارونی، رب گوجه و سویا در سبد غذایی کودکان جامعه هدف قرار دارند.

رحیمی‌نیا افزود: کودکان مبتلا به سوءتغذیه از طریق کمیته امداد و شبکه بهداشت شناسایی شده و برنامه غذایی خاصی برای آنان مشخص گردیده که به صورت چند ماه یک‌بار از طریق این نهاد خریداری و در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/82016/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول