اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

توانمند‌سازی مددجویان سرمایه‌گذاری برای سلامت جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان توانمند‌سازی خانواده‌های محروم را سرمایه‌گذاری برای سلامت جامعه دانست.

توانمند‌سازی مددجویان سرمایه‌گذاری برای سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پیش از ظهر امروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی همدان با هیئت همراه و مدیر امداد تویسرکان با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

فرماندار تویسرکان در این دیدار با اشاره به توسعه‌یافتگی فعالیت کمیته امداد امام خمینی در گستره وسیع داخلی و برون‌مرزی، اظهار داشت: نیت امام خمینی (ره) با بنیانگذاری این نهاد سبب شد در سراسر کشور بخش اعظمی از خانواده‌های محروم هم از حیث کار و مهارت و هم از حیث عزت و کرامت انسانی خودکفا شوند.

حسینعلی شرکایی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی امروز شجره طیبه‌ای است که برای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه به درخت تنومندی تبدیل شده است، به نحوی که امروز همه شاهد کسب موفقیت‌های آن در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی تقویت فرهنگ نیکوکاری و نیک‌اندیشی نسبت به همنوع در جامعه را مهم‌ترین اصل برای رشد و پیشرفت همه‌جانبه خواند و اظهار داشت: نهادینه کردن این فرهنگ در بین آحاد جامعه منجر به ریشه‌کنی فقر و محرومیت خواهد شد.

فرماندار تویسرکان حذف فقر و توسعه عدالت اجتماعی را مهم‌ترین هدف امام خمینی (ره) از انقلاب خواند و افزود: تأکیدات مقام معظم رهبری در توجه به قشر محروم و نیازمند جامعه نیز نشان از اهمیت این مهم دارد.

وی با تأکید بر این‌که فقر ریشه‌ همه معضلات است، ادامه داد: این نهاد با اقدامات خوب و اثرگذار در همه عرصه‌ها انسجام و پیوندی بس عظیم را به خانواده قشر محروم هدیه داده است.

شرکایی نمونه بارز از فعالیت این نهاد را اشتغالزایی پایدار و مستحکم‌سازی خانواده‌ها خواند و تصریح کرد: بر اساس آمار ارائه شده مستند، افرادی که از سوی این نهاد خودکفا شدند خیل عظیمی از دیگر افراد بی‌بضاعت را نیز پوشش داده‌اند.

وی حمایت و هم‌یاری کمیته امداد امام خمینی را خیری مستمر در دنیا و آخرت برشمرد و تأکید کرد: بخشش و انفاق مال برای رشد و شکوفا شدن نسلی خلاق و جوان و یا دستگیری از سایر مددجویان خیری بی‌پایان در حوزه فردی و اجتماعی را برای انسان به ارمغان می‌آورد.

فرماندار تویسرکان در پایان هزینه‌های صرف شده در حوزه‌های توانمند‌سازی خانواده‌های محروم را سرمایه‌گذاری برای سلامت جامعه دانست و یادآور شد: چه بسا دانشجویان خانواده امداد امام خمینی که با برنامه‌های حمایتی و تشویقی این نهاد رشد پیدا کرده‌اند و امروز سیاستگذاران و یا مدیران قابل و کاردانی در حوزه‌های مختلف کشور هستند.

انتهای پیام/89010/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول