اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول توزیع هدایای رهبری در همدان خبر داد

توزیع بیش از 5 هزار سبد غذایی به مادران باردار همدان

خبرگزاری فارس: مسئول پروژه توزیع هدایای رهبری در همدان از توزیع 5 هزار و 490 سبد غذایی به مادران شهرهای همدان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان مناطق محروم ایران زمین در قالب اردوی علوی یک هفته میهمان ویژه رهبری هستند.

توزیع بیش از 5 هزار سبد غذایی به مادران باردار همدان

سید وحید مسعودیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، اظهار کرد: بنیاد علوی از زیرشاخه‌های بنیاد مستضعفان است و همه کارهای عام‌المنفعه دفتر مقام معظم رهبری را پیگیری و انجام می‌دهد.

وی افزود: هیئت وزیران در سال 69 در یک لایحه‌ای ضریب محرومیت مناطق را یک تا 10 انتخاب که پروژه توزیع هدایای مقام معظم رهبری مناطق محروم با ضریب پنج به بالا را در پوشش حمایتی خود دارد.

مسئول پروژه توزیع هدایای مقام معظم رهبری در همدان از توزیع 4 هزار و 950 دست پوشاک دخترانه و پسرانه برای مقاطع ابتدایی و راهنمایی در سال جاری در دو شهرستان تویسرکان و کبودراهنگ خبر داد و افزود: البسه هدیه شده به دانش‌آموزان شامل مانتو، شلوار و کفش دخترانه پیراهن، شلوار و کفش پسرانه می‌شود.

وی با اشاره به توزیع هدایای رهبری در 30 استان کشور تا پایان روز 29 اسفند سال جاری گفت: در سال 91 نخستین برنامه توزیع البسه در شهرستان تویسرکان در بین دانش‌آموزان بخش قلقلرود و سپس در منطقه گل‌تپه کبودراهنگ انجام شد.

مسعودیان در خصوص فعالیت سال‌های گذشته بنیاد علوی در بخش توزیع هدایای رهبری، اظهار داشت: 4 هزار و 988 دست لباس در سال 86 به شهرستان‌ بهار و بخش صالح‌آباد،7 هزار 96 دست لباس به شهرهای همدان، کبودراهنگ و شیرین سو در سال 89 و 12 هزار و 980 دست لباس در سال گذشته به شهرهای رزن، قروه درجزین و سال جاری نیز 4 هزار و 950 دست لباس بین دانش‌آموزان مناطق محروم بخش قلقلرود تویسرکان و بخش گل تپه شهر کبودراهنگ توزیع شده است.

وی به توزیع سبد غذایی بین مادران باردار و شیرده در شش شهرستان همدان از سوی این مؤسسه اشاره کرد و افزود: این سبد شامل 17 نوع اقلام اساسی خانوار برای مادران باردار از ماه ششم تا زمانی که نوزاد به دنیا می‌آید و شش ماه پس از تولد در نظر گرفته شده که هر دو ماه یک بار این سبد به آنها تعلق می‌گیرد.

مسئول پروژه توزیع هدایای رهبری در همدان ابراز کرد: از آغاز طرح تا کنون 5 هزار و 490 سبد غذایی بین مادران باردار و شیرده شهرستان‌های استان همدان توزیع شده است.

وی از برگزاری اردوی علوی در منطقه لواسانات تهران برای همه دانش‌آموزان مقاطع راهنمایی مناطق محروم خبر داد و یادآور شد: یک هفته دختران دانش‌آموز و یک هفته پسران دانش‌آموز مناطق محروم از سراسر ایران به عنوان میهمانان ویژه رهبری در قالب اردوی علوی در بهترین نقطه تهران پذیرای می شوند.

مسعودیان با بیان اینکه اردوی علوی در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و آموزشی در مدت زمان سه ماه یک هفته در میان میزبان دختران و پسران محروم خدمات ارائه می‌دهد، افزود: در یک هفته دانش‌آموزان از امکانات ورزشی نظیر؛ استخر، سونا، پینت‌بال، سوار کاری، راپل و... استفاده می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به 21 سال خدمت در بنیاد علوی گفت: خدمت در این مرکز هدیه الهی است که خداوند به ما عنایت کرده است، ساعات و لحظات حضور بسیار شیرین و سراسر معنوی و روحانی در این مدت با من همنشین است.

انتهای پیام/89010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول