اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

ایجاد 160 شغل جدید برای مددجویان کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از ایجاد 160 شغل جدید برای مددجویان کنگان خبر داد.

ایجاد 160 شغل جدید برای مددجویان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی در نشست مسئولان این شهرستان اظهار داشت: کمیته امداد برای رفاه حال افراد تحت پوشش از همه امکانات و توان موجود به نحو مطلوب بهره می‌برد و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نمی‌دهد.

وی از ایجاد 160 شغل جدید برای مددجویان کنگان خبر داد و افزود: با اعطای 160 وام کارگشایی بین مددجویان کمیته امداد کنگان، مددجویان کمیته امداد این شهرستان صاحب شغل شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: قرض‌الحسنه به مثابه یکی از ابزارها و راهکارهای اصلی مورد نظر اسلام برای حذف ربا از جامعه مورد توجه بوده است.

وی افزود: در این راستا برای حل مشکل مددجویان وام‌های کارگشایی به مددجویان کمیته امداد اعطا می‌شود که در کنگان 160 مددجو از این وام‌ها جمعا با مبلغی بالغ بر 1.5 میلیارد تومان بهره‌مند شدند.

شمس‌الدینی از بهره‌مندی 51 فرزند مددجو تحت حمایت کمیته امداد کنگان از معافیت سربازی خبر داد و اظهار داشت: یکی از خدمات ارزشمند کمیته امداد معافیت فرزندان واجد شرایط خانواده‌های تحت حمایت از خدمت سربازی است.

وی بیان کرد: فرزندان مددجویانی که از نعمت پدر محروم هستند و یا با مشکلاتی ناشی از طلاق والدین مواجه شده‌اند مبنی بر عدم استفاده از معافیت دیگر فرزندان در سنوات گذشته می‌توانند با مراجعه به این نهاد از خدمات معافیت بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 51 فرزند مددجو از این خدمات بهره‌مند شده‌اند، عنوان کرد: هدف کمیته امداد از معافیت این سربازان این است که فرزندان تحت تکفل زنان سرپرست خانوار، بتوانند در کنار خانواده‌های خود برای توانمندسازی و رهایی از فقر تلاش کنند.

انتهای پیام/2451/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول