اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

برگزاری جشن توانمندی فرهنگی مددجویان در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از برگزاری جشن توانمندی فکری و فرهنگی در سعدآباد خبر داد.

برگزاری جشن توانمندی فرهنگی مددجویان در سعدآباد

سید اکبر عدنانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار کرد: افزایش کیفیت خدمات کمیته امداد مهم‌ترین اولویت این نهاد در سال جاری است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از برگزاری جشن توانمندی فکری و فرهنگی در کمیته امداد سعدآباد خبر داد.

عدنانی تصریح کرد: با توجه به اینکه خدمات کمیته امداد تک‌بعدی نیست و در ابعاد مختلف خدمت‌رسانی می‌کند در کنار توانمند‌سازی مالی مددجویان در راستای توانمند‌سازی فرهنگی نیز تلاش می‌کنیم.

وی افزود: طرح نظام جامع آموزشی و فرهنگی یکی از طرح‌هایی است که با اجرای آن به رسیدن خانوار زیرپوشش به توانمندی فکری کمک می‌شود.

عدنانی اضافه کرد: در این جشن توانمندی فکری و فرهنگی 70 مددجو مورد بررسی قرار می‌گیرد و به 30 نفر از آنها هدایایی داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرآن راهی برای رستگاری است، گفت: کلاس‌های قرآن، روخوانی و تفسیر نیز در کمیته امداد این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از برگزاری 58 طرح فلاح در کمیته امداد سعدآباد خبر داد.

عدنانی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی با نیازسنجی در خانواده‌های زیرپوشش در جامعه با هدف تعمیق باورهای دینی و تقویت عزت نفس و کرامت خانواده‌های زیرپوشش طرح فلاح را برگزار می‌کند.

وی ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها نسبت به انحرافات و همچنین همگرایی با روحانیت را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: ارتقای جایگاه خانواده مددجو در بین خویشاوندان و آشنایان و آشنایی خانواده‌ها با منویات مقام عظمای ولایت از اهداف مهم این طرح است.

عدنانی پاسخگویی به شبهات دینی و برپایی جلسات مذهبی ویژه خانواده‌های مددجو را از اقدامات انجام شده در این طرح عنوان کرد و گفت: این طرح با استقبال بسیار خوب خانواده‌ها به ‌ویژه در ماه محرم و صفر مواجه شده است.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول