اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج هنرمندان کرمان عنوان کرد

برگزاری جشنواره تئاتر دفاع مقدس در کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج هنرمندان استان کرمان گفت: جشنواره تئاتر چند دقیقه‌ای دفاع مقدس و تک شخصیتی در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره تئاتر دفاع مقدس در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا خدادادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سال جاری بیش از 150 نفر به عضویت بسیج هنرمندان شهرستان کرمان درآمدند و مجموع اعضا به 330 نفر رسیده است.

وی بیان داشت: همچنین طی سال جاری برای 120 نفر از اعضای کانون بسیج هنرمندان شهرستان کرمان کارت فعال صادر شده است.

خدادادی افزود: کانون بسیج هنرمندان در قالب هشت گروه عکس، فیلم، تئاتر، شعر، موسیقی، ادبیات داستانی، خوشنویسی و هنرهای تجسمی فعالیت دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های سال جاری بسیج هنرمندان تصریح کرد: برگزاری ورک‌شاپ‌ها، نمایشگاه عکس، جلسات هم‌اندیشی و همایش‌ها، جنگ‌های شادی، برنامه‌ای فرهنگی و هنری، اردوهای تفریحی داخل و خارج از استان، شب شعر و خاطره از جمله این برنامه‌ها است.

خدادادی با اشاره به برنامه‌های سال آینده کانون بسیج هنرمندان عنوان کرد: اجرای جشنواره تئاتر چند دقیقه‌ای دفاع مقدس، اجرای جشنواره‌های هنرهای تجسمی با موضوع اقتصاد مقاومتی، اجرای سی‌دی‌های تئاتر فجر همراه با نقد و بررسی از جمله برنامه‌ها است.

وی ابراز داشت: همچنین برگزاری جشنواره بین‌المللی کاریکاتور، جشنواره پیوند هنر و اقتصاد، برگزاری کارگاه‌های تخصصی و ورک‌شاپ‌ها در دستور کار کانون بسیج هنرمندان استان کرمان قرار دارد.

خدادادی بیان داشت: نشست‌های طرح صالحین بسیج هنرمندان با موضوع‌های تخصصی هرگروه از اعضای کانون همراه است و در جلسات هم‌اندیشی نیز به بررسی ایده‌ها و طرح‌های جدید پرداخته می‌شود.

وی گفت: بیشترین فعالیت را در میان گروه‌های هشت‌گانه بسیج هنرمندان به ترتیب مربوط به عکس, فیلم، تئاتر، شعر، موسیقی و هنرهای تجسمی است.

خدادادی در پایان اذعان داشت: هدف ما جذب تمام هنرمندان در بسیج هنرمندان است تا با بهره‌گیری از ایده‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری بتوانیم در این زمینه به نتیجه موردنظر برسیم.

انتهای پیام/80017/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول