اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

افزایش 65 درصدی درآمدهای زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان به درآمدهای استان اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری درآمدهای استان زنجان 65 درصد افزایش داشته است.

افزایش 65 درصدی درآمدهای زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد بعدازظهر امروز در جلسه فرمانداران و ائمه جمعه استان اظهار کرد: درآمدهای استان رشد قابل توجهی در سال‌جاری داشته است.

وی توجه به درآمدهای استان را مهم دانست و افزود: افزایش درآمدهای استان نشان از تلاش مدیران استان زنجان برای توسعه همه‌جانبه استان است.

استاندار زنجان میزان درآمد استان را مرتبط با بودجه اختصاصی دولت برای استان عنوان کرد و یادآور شد: بودجه اختصاصی دولت در ارتباط با میزان درآمد استان است.

* میزان درآمد استان 2 تریلیارد و 95 میلیارد ریال است

وی میزان درآمد استان را 2 تریلیارد و 95 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اگر درآمد استان توسط دولت بالا برآورد شود بودجه اختصاصی به استان کاهش خواهد داشت.

رئوفی‏نژاد از پیگیری مدیریت استان برای کاهش درآمد ارسالی استان به مجلس خبر داد و خاطرنشان کرد: با پیگیری لازم 300 میلیارد ریال از این مبلغ کاسته شده است.

* 250 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه گاز روستایی و شهری استان

استاندار زنجان به ارائه تسهیلات گازی در استان اشاره کرد و یادآور شد: 250 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه گاز روستایی و شهری استان اختصاص یافته است.

وی توسعه گازی در شهر‏ها و روستاهای استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: گاز موجب توسعه همه‌جانبه شهرها و روستاهای استان خواهد شد.

* تصویب قطعی 100 میلیارد ریال از مبلغ کل تسهیلات

رئوفی‏نژاد از تصویب قطعی 100 میلیارد ریال از مبلغ کل تسهیلات خبر داد و اظهار داشت: تصویب قطعی مابقی تسهیلات در حال پیگیری است.

استاندار زنجان به تحقق اهداف اشتغال استان اشاره کرد و یادآور شد: استان زنجان اقدامات مناسبی در راستای تحقق اهداف اشتغال در کشور برداشته است.

* استان 20 درصد بیش از تعهدات خود اشتغال ایجاد کرده است

وی با بیان اینکه استان زنجان 20 درصد بیش از تعهدات خود اشتغال ایجاد کرده است، افزود: مسئولین استان عملکرد مناسبی در این راستا داشته‏اند.

رئوفی‏نژاد فعالیت‏های صورت گرفته در استان را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: فضای تلاش و خدمت در استان جاری است.

استاندار زنجان فضای کار و خدمت را در استان زنجان حائز اهمیت عنوان کرد و ادامه داد: این فضای ایجاد شده برای استان ماندگار خواهد شد.

وی خدمت به مردم را از اهداف مدیران استان دانست و یادآور شد: همه تلاش‏های صورت گرفته در استان در راستای خدمت به مردم استان صورت گرفته است.

* استان از موفق‏‌ترین استان‏ها در تخصیص بودجه است

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه اعتبارات عمرانی در کشور تنها 18 درصد تخصیص یافته است، افزود: استان زنجان از موفق‏ترین استان‏ها در تخصیص بودجه است.

استاندار زنجان کمک به واحدهای تولیدی را در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: تلاش‏های خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی به انتخابات آتی در کشور اشاره کرد و یادآور شد: دلسوزان کشور و استان باید در انتخابات آتی نسبت به رخدادها حساسیت داشته باشند.

رئوفی‏نژاد فضای کشور را نیازمند آرامش دانست و ادامه داد: باید فضای سیاسی کشور را از التهاب دور نگه داشت.

استاندار زنجان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: انتخابات شهر و روستا باید با دعوت از دلسوزان انقلاب و نظام توسط مردم و مسئولان برگزار شود.

انتهای پیام/73002/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول