اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

آماده‏سازی بسترهای لازم برای آغاز مطالعات پالایشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به طرح پالایشگاه زنجان گفت: بسترهای لازم برای آغاز فاز نخست پالایشگاه زنجان در دست پیگیری است.

آماده‏سازی بسترهای لازم برای آغاز مطالعات پالایشگاه زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد رئوفی‏نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه فرمانداران و معاونین استان اظهار کرد: با پیگیری‏های انجام شده شرکتی آمادگی خود را برای راه‏اندازی پالایشگاه زنجان اعلام کرده است.

وی به جلسه چند روز گذشته با وزیر نفت اشاره کرد و افزود: با مدیران شرکت در مورد میزان آمادگی و سوابق کاری در زمینه احداث پالایشگاه صحبت شده است.

استاندار زنجان راه‏اندازی پالایشگاه زنجان را برای استان حائز اهمیت عنوان کرد و یادآور شد: اقدامات لازم در این راستا با جدیت دنبال می‏شود.

وی با بیان اینکه پروژه‏های بزرگ در سطح استان مورد توجه مدیران استانی قرار دارد، گفت: میزان تلاش‏ها برای بهره‏برداری از پروژه‏ها مستمر خواهد بود.

* منطقه ویژه اقتصادی استان در هیئت دولت مصوب شده است

رئوفی‏نژاد به منطقه ویژه اقتصادی در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی استان زنجان در هیئت دولت مصوب شده است.

استاندار زنجان از ارسال پرونده منطقه ویژه اقتصادی استان زنجان به مجلس خبر داد و افزود: با پیگیری مدیران استانی مراحل نهایی منطقه ویژه اقتصادی به اتمام خواهد رسید.

وی توسعه استان را در گرو تعامل و همدلی مسئولان دانست و گفت: توسعه استان در سال‏های اخیر به دلیل تعامل و همکاری مسئولان استانی بوده است.

رئوفی‏نژاد به تلاش‏های نمایندگان مجلس اشاره کرد و یادآور شد: در سال‏های اخیر نمایندگان مجلس در کنار سایر ارکان استانی موجب توسعه همه جانبه استان در کشور شده‏اند.

استاندار زنجان همدلی مردم و مسئولان را حائز اهمیت خواند و خاطر نشان کرد: نماینده ولی فقیه در استان، مدیران استانی، نمایندگان مجلس و مردم در سال‏های اخیر برای توسعه استان همدل بودند.

* همدلی مردم و مسئولان سرمایه واقعی استان است

وی همدلی مردم و مسئولان را سرمایه واقعی استان زنجان عنوان کرد و ادامه داد: این بزرگترین سرمایه برای توسعه همه جانبه و مستمر استان زنجان است.

رئوفی‏نژاد فعالیت‏های صورت گرفته در استان را ماندگار دانست و گفت: اقیانوسی از کار و تلاش در استان زنجان انجام شده است.

استاندار زنجان به فضای کار در استان زنجان اشاره کرد و افزود: فضای فعالی در مدیریت استان زنجان فضای کار و تلاش است.

وی تلاش برای منافع مردم را دغدغه مسئولان استان عنوان کرد و اظهار داشت: مدیران استان در سال‏های اخیر بدون حاشیه فعالیت کرده‏اند.

* در چند ماه آینده عملکرد مدیریت استان جمع بندی می‏شود

رئوفی‏نژاد از جمع‏بندی و ارائه عملکرد مدیریت استان در سال‏های اخیر و دولت نهم و دهم خبر داد و یادآور شد: در چند ماه آینده عملکرد مدیریت استان جمع بندی خواهد شد.

استاندار زنجان خواستار جدیت فرمانداران در ارائه عملکرد کاری خود شد و تاکید کرد: برای ارائه و جمع‏بندی آمار از افراد اصلح استفاده شود.

وی ارائه عملکرد مدیریت استان را ضروری دانست و گفت: مدیران آینده استان باید عملکرد خود را با توجه به فعالیت‏های صورت گرفته برنامه‏ریزی کنند.

رئوفی‏نژاد از تلاش جریانات مختلف در راستای اتهام‏زنی و القای فضای دروغ در سطح جامعه انتقاد کرد و اظهار داشت: فشارهای روحی و روانی سنگینی در سال جاری بر مدیریت استان وارد شده است.

استاندار زنجان پاداش معنوی تلاش‏های صورت گرفته را یادآور شد و افزود: باید اجر معنوی فعالیت‏های صورت گرفته مد نظر قرار داشته باشد.

انتهای پیام /73002/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول