اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان اعلام کرد

جذب 860 نفر در دستگاه‏های اجرایی استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به جذب نیروی انسانی در دستگاه‏های اجرایی استان گفت: 860 نفر در دستگاه‏های اجرایی استان جذب می‏شوند.

جذب 860 نفر در دستگاه‏های اجرایی استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل علی‏پور بعدازظهر امروز در جلسه فرمانداران و معاونین استان، اظهار کرد: به زودی آگهی جذب نیروی انسانی برای مردم چاپ خواهد شد.

وی به جذب نیروهای مورد نیاز در استان اشاره کرد و افزود: نیروی انسانی مورد نیاز فرمانداری‏ها و دستگاه‏های اجرایی جذب می‏شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان به برگزاری آزمون استخدامی اشاره کرد و یادآور شد: آزمون استخدامی دستگاه‏های اجرایی در سال آتی برگزار می‏شود.

*اردیبهشت سال 92 زمان برگزاری آزمون استخدامی

وی اردیبهشت سال 92 را زمان برگزاری آزمون استخدامی در استان عنوان کرد و گفت: این آزمون با شرایط اعلامی در سطح استان برگزار می‏شود.

علی‏پور با بیان اینکه در این آزمون سهمیه خاصی برای فرزندان خانواده شهدا دیده شده است، خاطرنشان کرد: سهمیه خاصی برای خانواده شهدا در ظرفیت پذیرش آزمون تخصیص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان به ارتقای استانداری زنجان به درجه دوم را یادآور شد و گفت: اجرای طرح استانداری معیار در کشور نشان از ظرفیت‏های اجرایی و مدیریتی استان زنجان داشت.

* طرح استانداری معیار در 15 محور است

وی طرح استانداری معیار را در 15 محور عنوان کرد و گفت: استان زنجان از استان‏های پیش رو در تحقق شاخص‏ها تعیین شده است.

علی‏پور فعالیت‌های صورت گرفته در استان زنجان را قابل توجه دانست و ادامه داد: بسترهای لازم برای ارتقای بیش از پیش استان در کشور فراهم شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان به برگزاری الکترونیکی انتخابات در استان اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

* در انتخابات آتی نسبت به مشکلات احتمالی برنامه‏ریزی لازم صورت گیرد

وی با بیان اینکه در ادوار گذشته مشکلاتی در برگزاری الکترونیکی انتخابات پیش آمده بود، خاطرنشان کرد: در انتخابات آتی نسبت به مشکلات احتمالی برنامه‏ریزی لازم صورت گیرد.

علی‏پور خواستار آمادگی لازم برای برگزاری مناسب انتخابات آتی شد و تاکید کرد: باید همه مسائل و موارد در زمان انتخابات مورد توجه مسئولین باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان به موضوع آموزش در استان اشاره کرد و ادامه داد: در موضوعات آموزشی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/73002/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول