اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جهت ارتقای کیفیت ساخت و ساز صورت گرفت

فعالیت 8 تیم تخصصی برای نظارت بر ساخت و سازهای زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با اشاره به تحقق وظایف نظارتی سازمان نظام مهندسی گفت: هشت تیم تخصصی برای نظارت امور اجرایی فعالیت دارند.

فعالیت 8 تیم تخصصی برای نظارت بر ساخت و سازهای زنجان

ابراهیم باقری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: واحد نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان با هشت تیم تخصصی بر ساخت و سازها نظارت دارد.

وی به فعالیت واحد نظارت عالیه اشاره کرد و افزود: واحد نظارت عالیه در مدیریت فعلی راه‏اندازی شده است و به عنوان واحدی نوپا محسوب می‌شود.

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه هشت تیم دو نفره در واحد نظارت عالیه سازمان تشکیل شده است، یادآور شد: این تیم‏ها به شکل تخصصی بر امور اجرایی ساختمان‏های گروه‏های مختلف نظارت دارند.

* نظارت بر امور مهندسی از وظایف ذاتی سازمان نظام مهندسی است

وی فعالیت واحد نظارت عالیه را در راستای اهداف سازمان نظام مهندسی عنوان کرد و گفت: نظارت بر امور مهندسی در استان زنجان از وظایف ذاتی سازمان نظام مهندسی است.

باقری واحد نظارت عالیه را واحدی نوپا معرفی کرد و ادامه داد: در حال حاضر اقدامات ساختاری و زیربنایی در این واحد در حال انجام است.

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به وظایف واحد نظارت عالیه اشاره کرد و یادآور شد: وظایف این واحد در دو بخش ستادی و غیر ستادی تقسیم می‏شود.

وی وظایف ستادی واحد نظارت عالیه را در چهارچوب ساختار سازمانی نظام مهندسی عنوان کرد و اظهار داشت: این وظایف به شکل مناسبی به صورت درون سازمانی صورت می‏گیرد.

باقری از بازرسی و کنترل ساخت و ساز برنامه‏ریزی شده در زنجان خبر داد و گفت: از وظایف مهم غیر ستادی واحد نظارت عالیه کنترل و بازرسی ساخت و سازها است.

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان تیم‏های تخصصی نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: این تیم‏‏ها دارای صلاحیت کاری بالایی هستند.

وی نظارت به حسن اجرای ساخت و سازها در زنجان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان اقدامات مناسبی در این راستا انجام داده است.

باقری تعامل دستگاه‏های اجرایی برای ارتقای وضعیت ساخت و سازها در زنجان را ضروری دانست و افزود: در حال حاضر فضای تعاملی مناسبی بین دستگاه‏های ذیربط وجود دارد.

* ظرفیت‏های بالای زنجان برای الگو شدن در ساخت و ساز

مدیر نظارت عالیه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان تلاش دستگاه‏های مسئول برای ارتقای وضعیت کنونی را خواستار شد و اظهار داشت: استان زنجان ظرفیت‏های بالایی برای الگو شدن در رعایت مقررات ساخت و ساز در کشور دارد.

وی تلاش‏های صورت گرفته در استان را برای ارتقای وضعیت ساخت و ساز مناسب عنوان کرد و افزود: این تلاش‏ها در سایه همدلی و تعامل صورت گرفته است.

انتهای پیام/73002/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول